Sulje

Sulje

Kødbyenin alue Kööpenhaminassa muistuttaa Helsinginkin Teurastamoa, mutta on ehtinyt houkuttelemaan yleisö- ja yrittäjävirtaa muutaman vuoden pidempään. Baarien ja ravintoloiden lisäksi vilkkaalle alueelle on kotiutunut joukko korkeatasoisia nykytaiteen gallerioita. Niistä suurin on 20-vuotisjuhlaansa tänä vuonna viettävä Galleri Bo Bjerggaard.

Kødbyenin alue Kööpenhaminassa muistuttaa Helsinginkin Teurastamoa, mutta on ehtinyt houkuttelemaan yleisö- ja yrittäjävirtaa muutaman vuoden pidempään. Baarien ja ravintoloiden lisäksi vilkkaalle alueelle on kotiutunut joukko korkeatasoisia nykytaiteen gallerioita. Niistä suurin on 20-vuotisjuhlaansa tänä vuonna viettävä Galleri Bo Bjerggaard.

Kødbyenin alue Kööpenhaminassa muistuttaa Helsinginkin Teurastamoa, mutta on ehtinyt houkuttelemaan yleisö- ja yrittäjävirtaa muutaman vuoden pidempään. Baarien ja ravintoloiden lisäksi vilkkaalle alueelle on kotiutunut joukko korkeatasoisia nykytaiteen gallerioita. Niistä suurin on 20-vuotisjuhlaansa tänä vuonna viettävä Galleri Bo Bjerggaard.

Kødbyenin alue Kööpenhaminassa muistuttaa Helsinginkin Teurastamoa, mutta on ehtinyt houkuttelemaan yleisö- ja yrittäjävirtaa muutaman vuoden pidempään. Baarien ja ravintoloiden lisäksi vilkkaalle alueelle on kotiutunut joukko korkeatasoisia nykytaiteen gallerioita. Niistä suurin on 20-vuotisjuhlaansa tänä vuonna viettävä Galleri Bo Bjerggaard.

Vierailulla Kööpenhaminan Teurastamolla: Anna Bjerger Galleri Bo Bjerggaardissa

Liina Siibin Tallinnan taidehallissa esillä oleva näyttely Politics of Paradise koostuu videoista, installaatioista ja valokuvista, jotka johdattelevat sukupuolen, kielen ja vallan yhteenkietoutuvien kysymysten äärelle. Niistä kertovat näyttelyssä muun muassa myös meikkipäät jalustoillaan, jumppamatot lattioilla, noitien kuvat seinällä ja tupakanhajusta tai karkinsyönnistä valittavat äänet videoilla. 

Liina Siibin Tallinnan taidehallissa esillä oleva näyttely Politics of Paradise koostuu videoista, installaatioista ja valokuvista, jotka johdattelevat sukupuolen, kielen ja vallan yhteenkietoutuvien kysymysten äärelle. Niistä kertovat näyttelyssä muun muassa myös meikkipäät jalustoillaan, jumppamatot lattioilla, noitien kuvat seinällä ja tupakanhajusta tai karkinsyönnistä valittavat äänet videoilla. 

Liina Siibin Tallinnan taidehallissa esillä oleva näyttely Politics of Paradise koostuu videoista, installaatioista ja valokuvista, jotka johdattelevat sukupuolen, kielen ja vallan yhteenkietoutuvien kysymysten äärelle. Niistä kertovat näyttelyssä muun muassa myös meikkipäät jalustoillaan, jumppamatot lattioilla, noitien kuvat seinällä ja tupakanhajusta tai karkinsyönnistä valittavat äänet videoilla. 

Liina Siibin Tallinnan taidehallissa esillä oleva näyttely Politics of Paradise koostuu videoista, installaatioista ja valokuvista, jotka johdattelevat sukupuolen, kielen ja vallan yhteenkietoutuvien kysymysten äärelle. Niistä kertovat näyttelyssä muun muassa myös meikkipäät jalustoillaan, jumppamatot lattioilla, noitien kuvat seinällä ja tupakanhajusta tai karkinsyönnistä valittavat äänet videoilla. 

Liina Siib: Politics of Paradise

Ida Koitilan näyttely Extensions on vähäeleisyydessään levollinen kokonaisuus, joka käsittelee kehollisuutta, sen rajallisuutta ja sen rakentamista uudelleen. Näyttely on esillä Sinnessä vielä tämän viikon ajan.

Ida Koitilan näyttely Extensions on vähäeleisyydessään levollinen kokonaisuus, joka käsittelee kehollisuutta, sen rajallisuutta ja sen rakentamista uudelleen. Näyttely on esillä Sinnessä vielä tämän viikon ajan.

Ida Koitilan näyttely Extensions on vähäeleisyydessään levollinen kokonaisuus, joka käsittelee kehollisuutta, sen rajallisuutta ja sen rakentamista uudelleen. Näyttely on esillä Sinnessä vielä tämän viikon ajan.

Ida Koitilan näyttely Extensions on vähäeleisyydessään levollinen kokonaisuus, joka käsittelee kehollisuutta, sen rajallisuutta ja sen rakentamista uudelleen. Näyttely on esillä Sinnessä vielä tämän viikon ajan.

Ida Koitila: Extensions

Timo Wrightin Forum Boxissa esillä oleva teos Solace vangitsee välittämällä surun olemuksen sekä sen liikkeen vaikuttavalla tavalla: Suru tulee, se paisuu ja vyöryy. Sitten se laantuu, vain noustakseen taas.

Timo Wrightin Forum Boxissa esillä oleva teos Solace vangitsee välittämällä surun olemuksen sekä sen liikkeen vaikuttavalla tavalla: Suru tulee, se paisuu ja vyöryy. Sitten se laantuu, vain noustakseen taas.

Timo Wrightin Forum Boxissa esillä oleva teos Solace vangitsee välittämällä surun olemuksen sekä sen liikkeen vaikuttavalla tavalla: Suru tulee, se paisuu ja vyöryy. Sitten se laantuu, vain noustakseen taas.

Timo Wrightin Forum Boxissa esillä oleva teos Solace vangitsee välittämällä surun olemuksen sekä sen liikkeen vaikuttavalla tavalla: Suru tulee, se paisuu ja vyöryy. Sitten se laantuu, vain noustakseen taas.

Surun lakipiste

Joel Slotten aistivoimaisissa öljyvärimaalauksissa kasvit, ihmiset ja esineet muodostavat paitsi oman estetiikkansa myös omat perinteensä, legendansa, tarinansa ja tapansa.

Joel Slotten aistivoimaisissa öljyvärimaalauksissa kasvit, ihmiset ja esineet muodostavat paitsi oman estetiikkansa myös omat perinteensä, legendansa, tarinansa ja tapansa.

Joel Slotten aistivoimaisissa öljyvärimaalauksissa kasvit, ihmiset ja esineet muodostavat paitsi oman estetiikkansa myös omat perinteensä, legendansa, tarinansa ja tapansa.

Joel Slotten aistivoimaisissa öljyvärimaalauksissa kasvit, ihmiset ja esineet muodostavat paitsi oman estetiikkansa myös omat perinteensä, legendansa, tarinansa ja tapansa.

Joel Slotte: Folklorea tunkiolta

Kolmen virolaisen taiteilijan Alice Kaskin, Neeme Külmin sekä Jass Kaselaanin näyttely Taidehallissa on hallittu ja eleettömyydessään paikoin jopa mahtipontinen kokonaisuus.

Kolmen virolaisen taiteilijan Alice Kaskin, Neeme Külmin sekä Jass Kaselaanin näyttely Taidehallissa on hallittu ja eleettömyydessään paikoin jopa mahtipontinen kokonaisuus.

Kolmen virolaisen taiteilijan Alice Kaskin, Neeme Külmin sekä Jass Kaselaanin näyttely Taidehallissa on hallittu ja eleettömyydessään paikoin jopa mahtipontinen kokonaisuus.

Kolmen virolaisen taiteilijan Alice Kaskin, Neeme Külmin sekä Jass Kaselaanin näyttely Taidehallissa on hallittu ja eleettömyydessään paikoin jopa mahtipontinen kokonaisuus.

Alice, Neeme & Jass

Jonna Karanka sekoittaa ryijyihinsä perinteisiä käsityön tekniikoita, pop-kulttuuria, askartelua, glamouria ja kierrätysmateriaaleja. Jo viikinkiajalta peräisin olevan ryijyn uusi olomuoto ei Karangan käsissä ota itseään turhan vakavasti.

Jonna Karanka sekoittaa ryijyihinsä perinteisiä käsityön tekniikoita, pop-kulttuuria, askartelua, glamouria ja kierrätysmateriaaleja. Jo viikinkiajalta peräisin olevan ryijyn uusi olomuoto ei Karangan käsissä ota itseään turhan vakavasti.

Jonna Karanka sekoittaa ryijyihinsä perinteisiä käsityön tekniikoita, pop-kulttuuria, askartelua, glamouria ja kierrätysmateriaaleja. Jo viikinkiajalta peräisin olevan ryijyn uusi olomuoto ei Karangan käsissä ota itseään turhan vakavasti.

Jonna Karanka sekoittaa ryijyihinsä perinteisiä käsityön tekniikoita, pop-kulttuuria, askartelua, glamouria ja kierrätysmateriaaleja. Jo viikinkiajalta peräisin olevan ryijyn uusi olomuoto ei Karangan käsissä ota itseään turhan vakavasti.

Jonna Karanka: We might feel the groove

Jättiläiskasveja ja keskitysleirejä, portaita putoavia ihmisen kokoisia nukkeja ja tulevaisuuden jaetun olemassaolon pohdintaa. Moderna Museetin The Moderna Exhibition 2018 – With the Future Behind Us käsittelee suuria teemoja ja käsittää taideteoksia lähes 40 taiteilijalta.

Jättiläiskasveja ja keskitysleirejä, portaita putoavia ihmisen kokoisia nukkeja ja tulevaisuuden jaetun olemassaolon pohdintaa. Moderna Museetin The Moderna Exhibition 2018 – With the Future Behind Us käsittelee suuria teemoja ja käsittää taideteoksia lähes 40 taiteilijalta.

Jättiläiskasveja ja keskitysleirejä, portaita putoavia ihmisen kokoisia nukkeja ja tulevaisuuden jaetun olemassaolon pohdintaa. Moderna Museetin The Moderna Exhibition 2018 – With the Future Behind Us käsittelee suuria teemoja ja käsittää taideteoksia lähes 40 taiteilijalta.

Jättiläiskasveja ja keskitysleirejä, portaita putoavia ihmisen kokoisia nukkeja ja tulevaisuuden jaetun olemassaolon pohdintaa. Moderna Museetin The Moderna Exhibition 2018 – With the Future Behind Us käsittelee suuria teemoja ja käsittää taideteoksia lähes 40 taiteilijalta.

The Moderna Exhibition 2018 – With the Future Behind Us

Mistä on 101-vuotias Suomi tehty? Aforismeista, Tove Janssonista, nukeista ja kultaisista pyörätuoleista. Passeista kotimaattomille kansalaisille, rotututkimuksesta ja tuhoutuneista kaupungeista. Niistä on 101-vuotias Suomi tehty – ainakin Vantaan taidemuseossa Artsissa esillä olevan Suomi Finland 101 -näyttelystä päätellen.

Mistä on 101-vuotias Suomi tehty? Aforismeista, Tove Janssonista, nukeista ja kultaisista pyörätuoleista. Passeista kotimaattomille kansalaisille, rotututkimuksesta ja tuhoutuneista kaupungeista. Niistä on 101-vuotias Suomi tehty – ainakin Vantaan taidemuseossa Artsissa esillä olevan Suomi Finland 101 -näyttelystä päätellen.

Mistä on 101-vuotias Suomi tehty? Aforismeista, Tove Janssonista, nukeista ja kultaisista pyörätuoleista. Passeista kotimaattomille kansalaisille, rotututkimuksesta ja tuhoutuneista kaupungeista. Niistä on 101-vuotias Suomi tehty – ainakin Vantaan taidemuseossa Artsissa esillä olevan Suomi Finland 101 -näyttelystä päätellen.

Mistä on 101-vuotias Suomi tehty? Aforismeista, Tove Janssonista, nukeista ja kultaisista pyörätuoleista. Passeista kotimaattomille kansalaisille, rotututkimuksesta ja tuhoutuneista kaupungeista. Niistä on 101-vuotias Suomi tehty – ainakin Vantaan taidemuseossa Artsissa esillä olevan Suomi Finland 101 -näyttelystä päätellen.

Suomi Finland 101

Oikealla puolellani seisovan mustan koiran korvat ovat pystyssä, häntä kohoaa korkeana kiemurana sen selän päällä. Näen kuinka sen mahan alla kolmioina roikkuvista, turvonneista nisistä tippuu maitoa. Koiran takaa erottuvat pastellinsiniset ja puuteriset sävyt. Niitä tasaisina halkovat valkoiset viivat muuttuvat mielessäni häkin ruudukoksi. En tiedä, olisiko koira sen sisällä vai ulkopuolella, enkä sitä, missä sen pennut ovat.

Oikealla puolellani seisovan mustan koiran korvat ovat pystyssä, häntä kohoaa korkeana kiemurana sen selän päällä. Näen kuinka sen mahan alla kolmioina roikkuvista, turvonneista nisistä tippuu maitoa. Koiran takaa erottuvat pastellinsiniset ja puuteriset sävyt. Niitä tasaisina halkovat valkoiset viivat muuttuvat mielessäni häkin ruudukoksi. En tiedä, olisiko koira sen sisällä vai ulkopuolella, enkä sitä, missä sen pennut ovat.

Oikealla puolellani seisovan mustan koiran korvat ovat pystyssä, häntä kohoaa korkeana kiemurana sen selän päällä. Näen kuinka sen mahan alla kolmioina roikkuvista, turvonneista nisistä tippuu maitoa. Koiran takaa erottuvat pastellinsiniset ja puuteriset sävyt. Niitä tasaisina halkovat valkoiset viivat muuttuvat mielessäni häkin ruudukoksi. En tiedä, olisiko koira sen sisällä vai ulkopuolella, enkä sitä, missä sen pennut ovat.

Oikealla puolellani seisovan mustan koiran korvat ovat pystyssä, häntä kohoaa korkeana kiemurana sen selän päällä. Näen kuinka sen mahan alla kolmioina roikkuvista, turvonneista nisistä tippuu maitoa. Koiran takaa erottuvat pastellinsiniset ja puuteriset sävyt. Niitä tasaisina halkovat valkoiset viivat muuttuvat mielessäni häkin ruudukoksi. En tiedä, olisiko koira sen sisällä vai ulkopuolella, enkä sitä, missä sen pennut ovat.

Möykkyjä, miesvauvoja ja koiraäitejä

Emma Ainalan näyttely Soft Hardcore on runsaudessaan ja värikkyydessään mustan, märän marraskuun vastakohta. Figuratiiviset maalaukset tulvivat värien lisäksi yksityiskohtia. Niiden naishahmot tuijottavat suoraan katsojaan, poseeraavat ja haastavat. Maailma heidän ympärillään on täynnä kauniita kasvoja, kukkia ja pehmoleluja mutta myös älypuhelimia, burgereita ja ranskiksia.

Emma Ainalan näyttely Soft Hardcore on runsaudessaan ja värikkyydessään mustan, märän marraskuun vastakohta. Figuratiiviset maalaukset tulvivat värien lisäksi yksityiskohtia. Niiden naishahmot tuijottavat suoraan katsojaan, poseeraavat ja haastavat. Maailma heidän ympärillään on täynnä kauniita kasvoja, kukkia ja pehmoleluja mutta myös älypuhelimia, burgereita ja ranskiksia.

Emma Ainalan näyttely Soft Hardcore on runsaudessaan ja värikkyydessään mustan, märän marraskuun vastakohta. Figuratiiviset maalaukset tulvivat värien lisäksi yksityiskohtia. Niiden naishahmot tuijottavat suoraan katsojaan, poseeraavat ja haastavat. Maailma heidän ympärillään on täynnä kauniita kasvoja, kukkia ja pehmoleluja mutta myös älypuhelimia, burgereita ja ranskiksia.

Emma Ainalan näyttely Soft Hardcore on runsaudessaan ja värikkyydessään mustan, märän marraskuun vastakohta. Figuratiiviset maalaukset tulvivat värien lisäksi yksityiskohtia. Niiden naishahmot tuijottavat suoraan katsojaan, poseeraavat ja haastavat. Maailma heidän ympärillään on täynnä kauniita kasvoja, kukkia ja pehmoleluja mutta myös älypuhelimia, burgereita ja ranskiksia.

Emma Ainala: Soft Hardcore

Syyskuussa Etelä-Koreassa avautuneeseen 12. Gwangjun biennaaliin on kutsuttu mukaan kolme kansainvälistä nykytaideorganisaatiota toteuttamaan oma paviljonkinäyttely. Helsinki International Artist Programmen Fictional Frictions -näyttelyssä erilaiset tapahtumasarjat, aikajänteet ja materiaalit risteilevät kerroksellisina, toisiinsa kietoutuneina, samanaikaisesti hahmottomina ja konkreettisina, ilman selkeää alkua tai loppua.

Syyskuussa Etelä-Koreassa avautuneeseen 12. Gwangjun biennaaliin on kutsuttu mukaan kolme kansainvälistä nykytaideorganisaatiota toteuttamaan oma paviljonkinäyttely. Helsinki International Artist Programmen Fictional Frictions -näyttelyssä erilaiset tapahtumasarjat, aikajänteet ja materiaalit risteilevät kerroksellisina, toisiinsa kietoutuneina, samanaikaisesti hahmottomina ja konkreettisina, ilman selkeää alkua tai loppua.

Syyskuussa Etelä-Koreassa avautuneeseen 12. Gwangjun biennaaliin on kutsuttu mukaan kolme kansainvälistä nykytaideorganisaatiota toteuttamaan oma paviljonkinäyttely. Helsinki International Artist Programmen Fictional Frictions -näyttelyssä erilaiset tapahtumasarjat, aikajänteet ja materiaalit risteilevät kerroksellisina, toisiinsa kietoutuneina, samanaikaisesti hahmottomina ja konkreettisina, ilman selkeää alkua tai loppua.

Syyskuussa Etelä-Koreassa avautuneeseen 12. Gwangjun biennaaliin on kutsuttu mukaan kolme kansainvälistä nykytaideorganisaatiota toteuttamaan oma paviljonkinäyttely. Helsinki International Artist Programmen Fictional Frictions -näyttelyssä erilaiset tapahtumasarjat, aikajänteet ja materiaalit risteilevät kerroksellisina, toisiinsa kietoutuneina, samanaikaisesti hahmottomina ja konkreettisina, ilman selkeää alkua tai loppua.

Virtauksia Gwangjun biennaalissa: Fictional Frictions

Mistä maisema koostuu? Millä tavalla se on rajattavissa kuvaksi? Ilkka Halso tutkii maiseman rakentumista näyttelyssään Maiseman anatomia – Dissektio. Näyttely on esillä Valokuvagalleria Hippolytessä vielä tämän viikon ajan.

Mistä maisema koostuu? Millä tavalla se on rajattavissa kuvaksi? Ilkka Halso tutkii maiseman rakentumista näyttelyssään Maiseman anatomia – Dissektio. Näyttely on esillä Valokuvagalleria Hippolytessä vielä tämän viikon ajan.

Mistä maisema koostuu? Millä tavalla se on rajattavissa kuvaksi? Ilkka Halso tutkii maiseman rakentumista näyttelyssään Maiseman anatomia – Dissektio. Näyttely on esillä Valokuvagalleria Hippolytessä vielä tämän viikon ajan.

Mistä maisema koostuu? Millä tavalla se on rajattavissa kuvaksi? Ilkka Halso tutkii maiseman rakentumista näyttelyssään Maiseman anatomia – Dissektio. Näyttely on esillä Valokuvagalleria Hippolytessä vielä tämän viikon ajan.

Paloiteltu maisema

Kuolleiden eläinten jälkiä ja luonnon kauneutta. Galerie Forsblomissa on nähtävillä kaksi keskenään hyvin erilaista mutta vaikuttavaa näyttelyä: Toni R. Toivosen Beautiful Landscapes Inside Dead Bodies sekä Tamara Piilolan Daytime Astronomy.

Kuolleiden eläinten jälkiä ja luonnon kauneutta. Galerie Forsblomissa on nähtävillä kaksi keskenään hyvin erilaista mutta vaikuttavaa näyttelyä: Toni R. Toivosen Beautiful Landscapes Inside Dead Bodies sekä Tamara Piilolan Daytime Astronomy.

Kuolleiden eläinten jälkiä ja luonnon kauneutta. Galerie Forsblomissa on nähtävillä kaksi keskenään hyvin erilaista mutta vaikuttavaa näyttelyä: Toni R. Toivosen Beautiful Landscapes Inside Dead Bodies sekä Tamara Piilolan Daytime Astronomy.

Kuolleiden eläinten jälkiä ja luonnon kauneutta. Galerie Forsblomissa on nähtävillä kaksi keskenään hyvin erilaista mutta vaikuttavaa näyttelyä: Toni R. Toivosen Beautiful Landscapes Inside Dead Bodies sekä Tamara Piilolan Daytime Astronomy.

Varjosta valoon, verestä vehreyteen

Baltic Triennial 13, Give Up The Ghost, pyrkii karkottamaan tiehensä monenlaisia piinaavia demoneja – niin neuvostoajan traumoja kuin perinteisiä sukupuoli- ja kansallisuusjaotelmia. Ajatus identiteettien moninaisuudesta ja murtumisesta on pyritty ulottamaan teosten temaattisten lähtökohtien lisäksi myös näyttelykokonaisuuden rakenteisiin. Kolmeen osaan hajautuvan triennaalin toinen luku nähdään Tallinnan Nykytaiteen keskuksessa CCA:ssa.

Baltic Triennial 13, Give Up The Ghost, pyrkii karkottamaan tiehensä monenlaisia piinaavia demoneja – niin neuvostoajan traumoja kuin perinteisiä sukupuoli- ja kansallisuusjaotelmia. Ajatus identiteettien moninaisuudesta ja murtumisesta on pyritty ulottamaan teosten temaattisten lähtökohtien lisäksi myös näyttelykokonaisuuden rakenteisiin. Kolmeen osaan hajautuvan triennaalin toinen luku nähdään Tallinnan Nykytaiteen keskuksessa CCA:ssa.

Baltic Triennial 13, Give Up The Ghost, pyrkii karkottamaan tiehensä monenlaisia piinaavia demoneja – niin neuvostoajan traumoja kuin perinteisiä sukupuoli- ja kansallisuusjaotelmia. Ajatus identiteettien moninaisuudesta ja murtumisesta on pyritty ulottamaan teosten temaattisten lähtökohtien lisäksi myös näyttelykokonaisuuden rakenteisiin. Kolmeen osaan hajautuvan triennaalin toinen luku nähdään Tallinnan Nykytaiteen keskuksessa CCA:ssa.

Baltic Triennial 13, Give Up The Ghost, pyrkii karkottamaan tiehensä monenlaisia piinaavia demoneja – niin neuvostoajan traumoja kuin perinteisiä sukupuoli- ja kansallisuusjaotelmia. Ajatus identiteettien moninaisuudesta ja murtumisesta on pyritty ulottamaan teosten temaattisten lähtökohtien lisäksi myös näyttelykokonaisuuden rakenteisiin. Kolmeen osaan hajautuvan triennaalin toinen luku nähdään Tallinnan Nykytaiteen keskuksessa CCA:ssa.

Baltic Triennial 13, luku 2: Tallinna

Söpöjä satuhahmojen näköisiä pieniä eläinpäitä, täysin abstrakteja muotoja, kiehtovia pintoja, sukkahousupäisiä hahmoja ja lohikäärmetatuoitu terrakottatyttö. About Clay – Eurooppalaisen keramiikkataiteen helmiä Fiskarsissa -näyttelyn kattaus on runsas teos- ja taiteilijamäärän lisäksi myös teemoiltaan, muodoiltaan ja tekniikoiltaan. Vaikka keramiikka saa yli 40 eri taiteilijan teoksissa monia muotoja, niitä kaikkia yhdistää teknisesti todella taitava toteutus.

Söpöjä satuhahmojen näköisiä pieniä eläinpäitä, täysin abstrakteja muotoja, kiehtovia pintoja, sukkahousupäisiä hahmoja ja lohikäärmetatuoitu terrakottatyttö. About Clay – Eurooppalaisen keramiikkataiteen helmiä Fiskarsissa -näyttelyn kattaus on runsas teos- ja taiteilijamäärän lisäksi myös teemoiltaan, muodoiltaan ja tekniikoiltaan. Vaikka keramiikka saa yli 40 eri taiteilijan teoksissa monia muotoja, niitä kaikkia yhdistää teknisesti todella taitava toteutus.

Söpöjä satuhahmojen näköisiä pieniä eläinpäitä, täysin abstrakteja muotoja, kiehtovia pintoja, sukkahousupäisiä hahmoja ja lohikäärmetatuoitu terrakottatyttö. About Clay – Eurooppalaisen keramiikkataiteen helmiä Fiskarsissa -näyttelyn kattaus on runsas teos- ja taiteilijamäärän lisäksi myös teemoiltaan, muodoiltaan ja tekniikoiltaan. Vaikka keramiikka saa yli 40 eri taiteilijan teoksissa monia muotoja, niitä kaikkia yhdistää teknisesti todella taitava toteutus.

Söpöjä satuhahmojen näköisiä pieniä eläinpäitä, täysin abstrakteja muotoja, kiehtovia pintoja, sukkahousupäisiä hahmoja ja lohikäärmetatuoitu terrakottatyttö. About Clay – Eurooppalaisen keramiikkataiteen helmiä Fiskarsissa -näyttelyn kattaus on runsas teos- ja taiteilijamäärän lisäksi myös teemoiltaan, muodoiltaan ja tekniikoiltaan. Vaikka keramiikka saa yli 40 eri taiteilijan teoksissa monia muotoja, niitä kaikkia yhdistää teknisesti todella taitava toteutus.

Saven monet muodot