Sulje

Sulje

Poikkeusolojen aikana näyttelyissä käyminen on muuttunut muistoiksi niistä. Tämä teksti käsittelee muistoa Kiasmassa esillä olleesta ja uudelleen kesäkuun alussa avautuvasta Ed Atkinsin näyttelystä Live White Slime, mutta myös neulomista, lentämistä ja valkoista limaa, joka tahmaa arkea. 

Poikkeusolojen aikana näyttelyissä käyminen on muuttunut muistoiksi niistä. Tämä teksti käsittelee muistoa Kiasmassa esillä olleesta ja uudelleen kesäkuun alussa avautuvasta Ed Atkinsin näyttelystä Live White Slime, mutta myös neulomista, lentämistä ja valkoista limaa, joka tahmaa arkea. 

Poikkeusolojen aikana näyttelyissä käyminen on muuttunut muistoiksi niistä. Tämä teksti käsittelee muistoa Kiasmassa esillä olleesta ja uudelleen kesäkuun alussa avautuvasta Ed Atkinsin näyttelystä Live White Slime, mutta myös neulomista, lentämistä ja valkoista limaa, joka tahmaa arkea. 

Poikkeusolojen aikana näyttelyissä käyminen on muuttunut muistoiksi niistä. Tämä teksti käsittelee muistoa Kiasmassa esillä olleesta ja uudelleen kesäkuun alussa avautuvasta Ed Atkinsin näyttelystä Live White Slime, mutta myös neulomista, lentämistä ja valkoista limaa, joka tahmaa arkea. 

Valkoista limaa

Harmaiden oksien keskellä pilkottaa jotain keltaista. Seuraava kuva näyttää lähempää puuhun ripustetun simpukan, jonka sylissä lepää suuri talipallo. Alaspäin skrollaaminen paljastaa lisää erilaisia ruokkimistarkoituksiin valjastettuja muotoja ja materiaaleja. Bird Feeders on verkkojulkaisu, eräänlainen digitaalinen ryhmänäyttely, jonka lähtökohtana ovat lintulaudat. Sen yksinkertaiselta vaikuttava lähtöidea johdattelee pohtimaan lajien välistä huolenpitoa ja herkullinen toteutus palaamaan kokemuksen ääreen vielä monta kertaa.

Harmaiden oksien keskellä pilkottaa jotain keltaista. Seuraava kuva näyttää lähempää puuhun ripustetun simpukan, jonka sylissä lepää suuri talipallo. Alaspäin skrollaaminen paljastaa lisää erilaisia ruokkimistarkoituksiin valjastettuja muotoja ja materiaaleja. Bird Feeders on verkkojulkaisu, eräänlainen digitaalinen ryhmänäyttely, jonka lähtökohtana ovat lintulaudat. Sen yksinkertaiselta vaikuttava lähtöidea johdattelee pohtimaan lajien välistä huolenpitoa ja herkullinen toteutus palaamaan kokemuksen ääreen vielä monta kertaa.

Harmaiden oksien keskellä pilkottaa jotain keltaista. Seuraava kuva näyttää lähempää puuhun ripustetun simpukan, jonka sylissä lepää suuri talipallo. Alaspäin skrollaaminen paljastaa lisää erilaisia ruokkimistarkoituksiin valjastettuja muotoja ja materiaaleja. Bird Feeders on verkkojulkaisu, eräänlainen digitaalinen ryhmänäyttely, jonka lähtökohtana ovat lintulaudat. Sen yksinkertaiselta vaikuttava lähtöidea johdattelee pohtimaan lajien välistä huolenpitoa ja herkullinen toteutus palaamaan kokemuksen ääreen vielä monta kertaa.

Harmaiden oksien keskellä pilkottaa jotain keltaista. Seuraava kuva näyttää lähempää puuhun ripustetun simpukan, jonka sylissä lepää suuri talipallo. Alaspäin skrollaaminen paljastaa lisää erilaisia ruokkimistarkoituksiin valjastettuja muotoja ja materiaaleja. Bird Feeders on verkkojulkaisu, eräänlainen digitaalinen ryhmänäyttely, jonka lähtökohtana ovat lintulaudat. Sen yksinkertaiselta vaikuttava lähtöidea johdattelee pohtimaan lajien välistä huolenpitoa ja herkullinen toteutus palaamaan kokemuksen ääreen vielä monta kertaa.

Bird Feeders – ruokkimisen eleitä

Lappeenrannan taidemuseon Nytkäys-näyttely nostaa esiin maailman haastavan tilan, mutta tekee sen leikin ja absurdin huumorin kautta.

Lappeenrannan taidemuseon Nytkäys-näyttely nostaa esiin maailman haastavan tilan, mutta tekee sen leikin ja absurdin huumorin kautta.

Lappeenrannan taidemuseon Nytkäys-näyttely nostaa esiin maailman haastavan tilan, mutta tekee sen leikin ja absurdin huumorin kautta.

Lappeenrannan taidemuseon Nytkäys-näyttely nostaa esiin maailman haastavan tilan, mutta tekee sen leikin ja absurdin huumorin kautta.

Pieniä liikahduksia Lappeenrannassa

Porin taidemuseossa esillä oleva näyttely Be Fragile! Be Brave! – Hauraus on urheutta -näyttelyn keskiössä ovat virolaisen Anu Põderin mielikuvitukselliset, rajut ja intiimit teokset.

Porin taidemuseossa esillä oleva näyttely Be Fragile! Be Brave! – Hauraus on urheutta -näyttelyn keskiössä ovat virolaisen Anu Põderin mielikuvitukselliset, rajut ja intiimit teokset.

Porin taidemuseossa esillä oleva näyttely Be Fragile! Be Brave! – Hauraus on urheutta -näyttelyn keskiössä ovat virolaisen Anu Põderin mielikuvitukselliset, rajut ja intiimit teokset.

Porin taidemuseossa esillä oleva näyttely Be Fragile! Be Brave! – Hauraus on urheutta -näyttelyn keskiössä ovat virolaisen Anu Põderin mielikuvitukselliset, rajut ja intiimit teokset.

Saippuakieliä, muovi-ihoa ja lääkesieniä

Anikó Kuikan näyttely Shingle on monitasoinen ja oivaltava kokonaisuus, joka herättää ajattelemaan sitä, millaisia suojia jokainen rakentaa ympärilleen.

Anikó Kuikan näyttely Shingle on monitasoinen ja oivaltava kokonaisuus, joka herättää ajattelemaan sitä, millaisia suojia jokainen rakentaa ympärilleen.

Anikó Kuikan näyttely Shingle on monitasoinen ja oivaltava kokonaisuus, joka herättää ajattelemaan sitä, millaisia suojia jokainen rakentaa ympärilleen.

Anikó Kuikan näyttely Shingle on monitasoinen ja oivaltava kokonaisuus, joka herättää ajattelemaan sitä, millaisia suojia jokainen rakentaa ympärilleen.

Anikó Kuikka: Shingle

Ars Fennica -voittaja Ragnar Kjartanssonin teos The Visitors (2012) kerää lähes poikkeuksetta suitsutusta. Tänä syksynä jopa 2000-luvun parhaaksi teokseksi listattu videoinstallaatio on esillä Kiasmassa.

Ars Fennica -voittaja Ragnar Kjartanssonin teos The Visitors (2012) kerää lähes poikkeuksetta suitsutusta. Tänä syksynä jopa 2000-luvun parhaaksi teokseksi listattu videoinstallaatio on esillä Kiasmassa.

Ars Fennica -voittaja Ragnar Kjartanssonin teos The Visitors (2012) kerää lähes poikkeuksetta suitsutusta. Tänä syksynä jopa 2000-luvun parhaaksi teokseksi listattu videoinstallaatio on esillä Kiasmassa.

Ars Fennica -voittaja Ragnar Kjartanssonin teos The Visitors (2012) kerää lähes poikkeuksetta suitsutusta. Tänä syksynä jopa 2000-luvun parhaaksi teokseksi listattu videoinstallaatio on esillä Kiasmassa.

The Visitors

Anna Estarriolan näyttelyssä Hideouts korostuvat kysymykset tilassa ja kehossa olemisesta, jatkuvat prosessit ja niiden kautta sekä ajatuksen että muodon kirkastuminen äärimmäiseen tarkkuuteen asti. Havaitakseen pienet, tärkeät liikkeet tai vaimeat äänet on maltettava pysähtyä, katsoa ja kuunnella tarkemmin.

Anna Estarriolan näyttelyssä Hideouts korostuvat kysymykset tilassa ja kehossa olemisesta, jatkuvat prosessit ja niiden kautta sekä ajatuksen että muodon kirkastuminen äärimmäiseen tarkkuuteen asti. Havaitakseen pienet, tärkeät liikkeet tai vaimeat äänet on maltettava pysähtyä, katsoa ja kuunnella tarkemmin.

Anna Estarriolan näyttelyssä Hideouts korostuvat kysymykset tilassa ja kehossa olemisesta, jatkuvat prosessit ja niiden kautta sekä ajatuksen että muodon kirkastuminen äärimmäiseen tarkkuuteen asti. Havaitakseen pienet, tärkeät liikkeet tai vaimeat äänet on maltettava pysähtyä, katsoa ja kuunnella tarkemmin.

Anna Estarriolan näyttelyssä Hideouts korostuvat kysymykset tilassa ja kehossa olemisesta, jatkuvat prosessit ja niiden kautta sekä ajatuksen että muodon kirkastuminen äärimmäiseen tarkkuuteen asti. Havaitakseen pienet, tärkeät liikkeet tai vaimeat äänet on maltettava pysähtyä, katsoa ja kuunnella tarkemmin.

Kehosta toiseen

Pauliina Turakka Purhosen näyttely Helvetti ja kirkkaus on hengästyttävä ja herkullinen yhdistelmä lapsuutta, pyhyyttä, ruumiillisuutta, seksuaalisuutta, arkea, taidehistoriaa, symboliikkaa, häpeilemättömyyttä, häikäilemättömyyttä, väkivaltaa, kauneutta, pelkoa ja armoa.

Pauliina Turakka Purhosen näyttely Helvetti ja kirkkaus on hengästyttävä ja herkullinen yhdistelmä lapsuutta, pyhyyttä, ruumiillisuutta, seksuaalisuutta, arkea, taidehistoriaa, symboliikkaa, häpeilemättömyyttä, häikäilemättömyyttä, väkivaltaa, kauneutta, pelkoa ja armoa.

Pauliina Turakka Purhosen näyttely Helvetti ja kirkkaus on hengästyttävä ja herkullinen yhdistelmä lapsuutta, pyhyyttä, ruumiillisuutta, seksuaalisuutta, arkea, taidehistoriaa, symboliikkaa, häpeilemättömyyttä, häikäilemättömyyttä, väkivaltaa, kauneutta, pelkoa ja armoa.

Pauliina Turakka Purhosen näyttely Helvetti ja kirkkaus on hengästyttävä ja herkullinen yhdistelmä lapsuutta, pyhyyttä, ruumiillisuutta, seksuaalisuutta, arkea, taidehistoriaa, symboliikkaa, häpeilemättömyyttä, häikäilemättömyyttä, väkivaltaa, kauneutta, pelkoa ja armoa.

Kehollisuutta kankaasta

Ihminen elonkehän osana ja päälle hyökyvät ympäristökriisit ovat nykytaiteen aihevalikoiman peruskauraa. Festivaalien ja suurtapahtumien peruselementiksi ovat muodostuneet sen sijaan laajat oheisohjelmistot monitaiteellisine ohjelmanumeroineen. Millaisia teoksia nähdään luontoelokuvafestivaalilla ja millainen rooli taideohjelmalle tässä kontekstissa muodostuu? EDIT kävi tutustumassa Savonlinnan kansainväliseen luontoelokuvafestivaaliin.

Ihminen elonkehän osana ja päälle hyökyvät ympäristökriisit ovat nykytaiteen aihevalikoiman peruskauraa. Festivaalien ja suurtapahtumien peruselementiksi ovat muodostuneet sen sijaan laajat oheisohjelmistot monitaiteellisine ohjelmanumeroineen. Millaisia teoksia nähdään luontoelokuvafestivaalilla ja millainen rooli taideohjelmalle tässä kontekstissa muodostuu? EDIT kävi tutustumassa Savonlinnan kansainväliseen luontoelokuvafestivaaliin.

Ihminen elonkehän osana ja päälle hyökyvät ympäristökriisit ovat nykytaiteen aihevalikoiman peruskauraa. Festivaalien ja suurtapahtumien peruselementiksi ovat muodostuneet sen sijaan laajat oheisohjelmistot monitaiteellisine ohjelmanumeroineen. Millaisia teoksia nähdään luontoelokuvafestivaalilla ja millainen rooli taideohjelmalle tässä kontekstissa muodostuu? EDIT kävi tutustumassa Savonlinnan kansainväliseen luontoelokuvafestivaaliin.

Ihminen elonkehän osana ja päälle hyökyvät ympäristökriisit ovat nykytaiteen aihevalikoiman peruskauraa. Festivaalien ja suurtapahtumien peruselementiksi ovat muodostuneet sen sijaan laajat oheisohjelmistot monitaiteellisine ohjelmanumeroineen. Millaisia teoksia nähdään luontoelokuvafestivaalilla ja millainen rooli taideohjelmalle tässä kontekstissa muodostuu? EDIT kävi tutustumassa Savonlinnan kansainväliseen luontoelokuvafestivaaliin.

Esityksiä luonnosta – Savonlinnan luontoelokuvafestivaalin taideohjelma

Olemmeko kadottaneet taidon tylsistymiseen, kysyy ensimmäistä kertaa järjestetty Rauma Triennale, joka paljastaa suhtautumisensa pitkäveteisyyteen jo otsikossaan Rakas tylsyys. Itämeren alueen biennaalin jatkajaksi perustetun triennaalin ensimmäinen editio on levollinen ja harkittu kokonaisuus, joka nostaa esiin tylsyyden eri ulottuvuudet kauniina, karheina ja ennen kaikkea kiinnostavina.

Olemmeko kadottaneet taidon tylsistymiseen, kysyy ensimmäistä kertaa järjestetty Rauma Triennale, joka paljastaa suhtautumisensa pitkäveteisyyteen jo otsikossaan Rakas tylsyys. Itämeren alueen biennaalin jatkajaksi perustetun triennaalin ensimmäinen editio on levollinen ja harkittu kokonaisuus, joka nostaa esiin tylsyyden eri ulottuvuudet kauniina, karheina ja ennen kaikkea kiinnostavina.

Olemmeko kadottaneet taidon tylsistymiseen, kysyy ensimmäistä kertaa järjestetty Rauma Triennale, joka paljastaa suhtautumisensa pitkäveteisyyteen jo otsikossaan Rakas tylsyys. Itämeren alueen biennaalin jatkajaksi perustetun triennaalin ensimmäinen editio on levollinen ja harkittu kokonaisuus, joka nostaa esiin tylsyyden eri ulottuvuudet kauniina, karheina ja ennen kaikkea kiinnostavina.

Olemmeko kadottaneet taidon tylsistymiseen, kysyy ensimmäistä kertaa järjestetty Rauma Triennale, joka paljastaa suhtautumisensa pitkäveteisyyteen jo otsikossaan Rakas tylsyys. Itämeren alueen biennaalin jatkajaksi perustetun triennaalin ensimmäinen editio on levollinen ja harkittu kokonaisuus, joka nostaa esiin tylsyyden eri ulottuvuudet kauniina, karheina ja ennen kaikkea kiinnostavina.

Rakas tylsyys

Tallinnan taidehallissa esillä oleva ryhmänäyttely The Art of Being Good käsittelee taiteen tekemisen ja esittämisen eettisyyttä erityisesti ilmastokriisin ja ekologisuuden näkökulmasta.

Tallinnan taidehallissa esillä oleva ryhmänäyttely The Art of Being Good käsittelee taiteen tekemisen ja esittämisen eettisyyttä erityisesti ilmastokriisin ja ekologisuuden näkökulmasta.

Tallinnan taidehallissa esillä oleva ryhmänäyttely The Art of Being Good käsittelee taiteen tekemisen ja esittämisen eettisyyttä erityisesti ilmastokriisin ja ekologisuuden näkökulmasta.

Tallinnan taidehallissa esillä oleva ryhmänäyttely The Art of Being Good käsittelee taiteen tekemisen ja esittämisen eettisyyttä erityisesti ilmastokriisin ja ekologisuuden näkökulmasta.

Hyvänä olemisen taito

Ihmiskunnan tulevaisuus on keskiössä Matthew Day Jacksonin Maa-näyttelyssä, johon kuuluu myös roolipeli. Näyttelystä paistaa läpi kova into tehdä jotakin poikkeuksellista ja irrotella roolipelillä, mutta mitään varsinaista substanssia siitä on yhtä vaikea löytää kuin ilmeisesti millään tavalla kiinnostavia elämän merkkejä tulevaisuuden tuhon jälkeisestä maanpäällisestä maailmasta.

Ihmiskunnan tulevaisuus on keskiössä Matthew Day Jacksonin Maa-näyttelyssä, johon kuuluu myös roolipeli. Näyttelystä paistaa läpi kova into tehdä jotakin poikkeuksellista ja irrotella roolipelillä, mutta mitään varsinaista substanssia siitä on yhtä vaikea löytää kuin ilmeisesti millään tavalla kiinnostavia elämän merkkejä tulevaisuuden tuhon jälkeisestä maanpäällisestä maailmasta.

Ihmiskunnan tulevaisuus on keskiössä Matthew Day Jacksonin Maa-näyttelyssä, johon kuuluu myös roolipeli. Näyttelystä paistaa läpi kova into tehdä jotakin poikkeuksellista ja irrotella roolipelillä, mutta mitään varsinaista substanssia siitä on yhtä vaikea löytää kuin ilmeisesti millään tavalla kiinnostavia elämän merkkejä tulevaisuuden tuhon jälkeisestä maanpäällisestä maailmasta.

Ihmiskunnan tulevaisuus on keskiössä Matthew Day Jacksonin Maa-näyttelyssä, johon kuuluu myös roolipeli. Näyttelystä paistaa läpi kova into tehdä jotakin poikkeuksellista ja irrotella roolipelillä, mutta mitään varsinaista substanssia siitä on yhtä vaikea löytää kuin ilmeisesti millään tavalla kiinnostavia elämän merkkejä tulevaisuuden tuhon jälkeisestä maanpäällisestä maailmasta.

Matthew Day Jacksonin raivostuttava Maa

Fiskars Village Art & Design Biennalen nykytaiteen näyttely Kanssaelo – Beings with on tilallisesti ja temaattisesti haastava mutta hieno kokonaisuus. Näyttelyssä pohditaan paitsi ihmisen ja luonnon vuorovaikutteista suhdetta myös laajemmin kaiken olemisemme eri tavoin läpäisevien kumppanuuksien ja yhteyksien ajattelemista ja huomioimista.

Fiskars Village Art & Design Biennalen nykytaiteen näyttely Kanssaelo – Beings with on tilallisesti ja temaattisesti haastava mutta hieno kokonaisuus. Näyttelyssä pohditaan paitsi ihmisen ja luonnon vuorovaikutteista suhdetta myös laajemmin kaiken olemisemme eri tavoin läpäisevien kumppanuuksien ja yhteyksien ajattelemista ja huomioimista.

Fiskars Village Art & Design Biennalen nykytaiteen näyttely Kanssaelo – Beings with on tilallisesti ja temaattisesti haastava mutta hieno kokonaisuus. Näyttelyssä pohditaan paitsi ihmisen ja luonnon vuorovaikutteista suhdetta myös laajemmin kaiken olemisemme eri tavoin läpäisevien kumppanuuksien ja yhteyksien ajattelemista ja huomioimista.

Fiskars Village Art & Design Biennalen nykytaiteen näyttely Kanssaelo – Beings with on tilallisesti ja temaattisesti haastava mutta hieno kokonaisuus. Näyttelyssä pohditaan paitsi ihmisen ja luonnon vuorovaikutteista suhdetta myös laajemmin kaiken olemisemme eri tavoin läpäisevien kumppanuuksien ja yhteyksien ajattelemista ja huomioimista.

Kanssaeloa ja yllättäviä yhteyksiä Fiskarsissa

Kødbyenin alue Kööpenhaminassa muistuttaa Helsinginkin Teurastamoa, mutta on ehtinyt houkuttelemaan yleisö- ja yrittäjävirtaa muutaman vuoden pidempään. Baarien ja ravintoloiden lisäksi vilkkaalle alueelle on kotiutunut joukko korkeatasoisia nykytaiteen gallerioita. Niistä suurin on 20-vuotisjuhlaansa tänä vuonna viettävä Galleri Bo Bjerggaard.

Kødbyenin alue Kööpenhaminassa muistuttaa Helsinginkin Teurastamoa, mutta on ehtinyt houkuttelemaan yleisö- ja yrittäjävirtaa muutaman vuoden pidempään. Baarien ja ravintoloiden lisäksi vilkkaalle alueelle on kotiutunut joukko korkeatasoisia nykytaiteen gallerioita. Niistä suurin on 20-vuotisjuhlaansa tänä vuonna viettävä Galleri Bo Bjerggaard.

Kødbyenin alue Kööpenhaminassa muistuttaa Helsinginkin Teurastamoa, mutta on ehtinyt houkuttelemaan yleisö- ja yrittäjävirtaa muutaman vuoden pidempään. Baarien ja ravintoloiden lisäksi vilkkaalle alueelle on kotiutunut joukko korkeatasoisia nykytaiteen gallerioita. Niistä suurin on 20-vuotisjuhlaansa tänä vuonna viettävä Galleri Bo Bjerggaard.

Kødbyenin alue Kööpenhaminassa muistuttaa Helsinginkin Teurastamoa, mutta on ehtinyt houkuttelemaan yleisö- ja yrittäjävirtaa muutaman vuoden pidempään. Baarien ja ravintoloiden lisäksi vilkkaalle alueelle on kotiutunut joukko korkeatasoisia nykytaiteen gallerioita. Niistä suurin on 20-vuotisjuhlaansa tänä vuonna viettävä Galleri Bo Bjerggaard.

Vierailulla Kööpenhaminan Teurastamolla: Anna Bjerger Galleri Bo Bjerggaardissa

Liina Siibin Tallinnan taidehallissa esillä oleva näyttely Politics of Paradise koostuu videoista, installaatioista ja valokuvista, jotka johdattelevat sukupuolen, kielen ja vallan yhteenkietoutuvien kysymysten äärelle. Niistä kertovat näyttelyssä muun muassa myös meikkipäät jalustoillaan, jumppamatot lattioilla, noitien kuvat seinällä ja tupakanhajusta tai karkinsyönnistä valittavat äänet videoilla. 

Liina Siibin Tallinnan taidehallissa esillä oleva näyttely Politics of Paradise koostuu videoista, installaatioista ja valokuvista, jotka johdattelevat sukupuolen, kielen ja vallan yhteenkietoutuvien kysymysten äärelle. Niistä kertovat näyttelyssä muun muassa myös meikkipäät jalustoillaan, jumppamatot lattioilla, noitien kuvat seinällä ja tupakanhajusta tai karkinsyönnistä valittavat äänet videoilla. 

Liina Siibin Tallinnan taidehallissa esillä oleva näyttely Politics of Paradise koostuu videoista, installaatioista ja valokuvista, jotka johdattelevat sukupuolen, kielen ja vallan yhteenkietoutuvien kysymysten äärelle. Niistä kertovat näyttelyssä muun muassa myös meikkipäät jalustoillaan, jumppamatot lattioilla, noitien kuvat seinällä ja tupakanhajusta tai karkinsyönnistä valittavat äänet videoilla. 

Liina Siibin Tallinnan taidehallissa esillä oleva näyttely Politics of Paradise koostuu videoista, installaatioista ja valokuvista, jotka johdattelevat sukupuolen, kielen ja vallan yhteenkietoutuvien kysymysten äärelle. Niistä kertovat näyttelyssä muun muassa myös meikkipäät jalustoillaan, jumppamatot lattioilla, noitien kuvat seinällä ja tupakanhajusta tai karkinsyönnistä valittavat äänet videoilla. 

Liina Siib: Politics of Paradise

Ida Koitilan näyttely Extensions on vähäeleisyydessään levollinen kokonaisuus, joka käsittelee kehollisuutta, sen rajallisuutta ja sen rakentamista uudelleen. Näyttely on esillä Sinnessä vielä tämän viikon ajan.

Ida Koitilan näyttely Extensions on vähäeleisyydessään levollinen kokonaisuus, joka käsittelee kehollisuutta, sen rajallisuutta ja sen rakentamista uudelleen. Näyttely on esillä Sinnessä vielä tämän viikon ajan.

Ida Koitilan näyttely Extensions on vähäeleisyydessään levollinen kokonaisuus, joka käsittelee kehollisuutta, sen rajallisuutta ja sen rakentamista uudelleen. Näyttely on esillä Sinnessä vielä tämän viikon ajan.

Ida Koitilan näyttely Extensions on vähäeleisyydessään levollinen kokonaisuus, joka käsittelee kehollisuutta, sen rajallisuutta ja sen rakentamista uudelleen. Näyttely on esillä Sinnessä vielä tämän viikon ajan.

Ida Koitila: Extensions