Sulje

Sulje

Camille Auerin ja Nadiye Koçakin yhteisnäyttely Hyperkeho käsittelee ja käsitteellistää kehojen rajoja ja rajattomuutta.

Camille Auerin ja Nadiye Koçakin yhteisnäyttely Hyperkeho käsittelee ja käsitteellistää kehojen rajoja ja rajattomuutta.

Camille Auerin ja Nadiye Koçakin yhteisnäyttely Hyperkeho käsittelee ja käsitteellistää kehojen rajoja ja rajattomuutta.

Camille Auerin ja Nadiye Koçakin yhteisnäyttely Hyperkeho käsittelee ja käsitteellistää kehojen rajoja ja rajattomuutta.

Hyperkehoista hansikkaisiin

Kahden taiteilijan, Magdalena Åbergin ja Anna Tahkolan, yhteisnäyttelyn ‘among, within’ teokset käsittelevät anatomiaa ja ihmiskehoja. Tahkolan tarkat lyijykynäpiirrokset yhdistyvät luontevasti Åbergin surrealistisiin öljymaalauksiin.

Kahden taiteilijan, Magdalena Åbergin ja Anna Tahkolan, yhteisnäyttelyn ‘among, within’ teokset käsittelevät anatomiaa ja ihmiskehoja. Tahkolan tarkat lyijykynäpiirrokset yhdistyvät luontevasti Åbergin surrealistisiin öljymaalauksiin.

Kahden taiteilijan, Magdalena Åbergin ja Anna Tahkolan, yhteisnäyttelyn ‘among, within’ teokset käsittelevät anatomiaa ja ihmiskehoja. Tahkolan tarkat lyijykynäpiirrokset yhdistyvät luontevasti Åbergin surrealistisiin öljymaalauksiin.

Kahden taiteilijan, Magdalena Åbergin ja Anna Tahkolan, yhteisnäyttelyn ‘among, within’ teokset käsittelevät anatomiaa ja ihmiskehoja. Tahkolan tarkat lyijykynäpiirrokset yhdistyvät luontevasti Åbergin surrealistisiin öljymaalauksiin.

Magdalena Åberg & Anna Tahkola: among, within

Hanna Maria Anttila tarkastelee kokeellisessa elokuvassaan Sotakorvaus toisen maailmansodan suomalaisille aiheuttamaa ylisukupolvista taakkasiirtymää. Hän onnistuu käsittelemään ankeaa ja kulunuttakin aihetta omakohtaisesti, lempeästi ja tarkasti.

Hanna Maria Anttila tarkastelee kokeellisessa elokuvassaan Sotakorvaus toisen maailmansodan suomalaisille aiheuttamaa ylisukupolvista taakkasiirtymää. Hän onnistuu käsittelemään ankeaa ja kulunuttakin aihetta omakohtaisesti, lempeästi ja tarkasti.

Hanna Maria Anttila tarkastelee kokeellisessa elokuvassaan Sotakorvaus toisen maailmansodan suomalaisille aiheuttamaa ylisukupolvista taakkasiirtymää. Hän onnistuu käsittelemään ankeaa ja kulunuttakin aihetta omakohtaisesti, lempeästi ja tarkasti.

Hanna Maria Anttila tarkastelee kokeellisessa elokuvassaan Sotakorvaus toisen maailmansodan suomalaisille aiheuttamaa ylisukupolvista taakkasiirtymää. Hän onnistuu käsittelemään ankeaa ja kulunuttakin aihetta omakohtaisesti, lempeästi ja tarkasti.

Häpeästä, puhumattomuudesta ja armostakin

Iisa Maarasen Forum Boxissa nähtävän yksityisnäyttelyn ohuesti maalatut teokset liikkuvat luontevasti esittävän ja abstraktin välimaastossa. Stone in a Watering Can -näyttelyn maalauksissa on liikettä ja rytmiä. Valon leikki ja herkät veden värit muuttavat arkisetkin aiheet kiinnostaviksi.

Iisa Maarasen Forum Boxissa nähtävän yksityisnäyttelyn ohuesti maalatut teokset liikkuvat luontevasti esittävän ja abstraktin välimaastossa. Stone in a Watering Can -näyttelyn maalauksissa on liikettä ja rytmiä. Valon leikki ja herkät veden värit muuttavat arkisetkin aiheet kiinnostaviksi.

Iisa Maarasen Forum Boxissa nähtävän yksityisnäyttelyn ohuesti maalatut teokset liikkuvat luontevasti esittävän ja abstraktin välimaastossa. Stone in a Watering Can -näyttelyn maalauksissa on liikettä ja rytmiä. Valon leikki ja herkät veden värit muuttavat arkisetkin aiheet kiinnostaviksi.

Iisa Maarasen Forum Boxissa nähtävän yksityisnäyttelyn ohuesti maalatut teokset liikkuvat luontevasti esittävän ja abstraktin välimaastossa. Stone in a Watering Can -näyttelyn maalauksissa on liikettä ja rytmiä. Valon leikki ja herkät veden värit muuttavat arkisetkin aiheet kiinnostaviksi.

Iisa Maaranen: Stone in a Watering Can

Olli Keräsen SICissä esillä olevassa näyttelyssä Mound materiaalit käyvät vuoropuhelua paitsi keskenään myös tilan kanssa.

Olli Keräsen SICissä esillä olevassa näyttelyssä Mound materiaalit käyvät vuoropuhelua paitsi keskenään myös tilan kanssa.

Olli Keräsen SICissä esillä olevassa näyttelyssä Mound materiaalit käyvät vuoropuhelua paitsi keskenään myös tilan kanssa.

Olli Keräsen SICissä esillä olevassa näyttelyssä Mound materiaalit käyvät vuoropuhelua paitsi keskenään myös tilan kanssa.

Olli Keränen: Mound

Michaela Caskován näyttely No weather what on hänen keräämillään luonnonmateriaaleilla – nokkosilla, sienillä, mustikoilla – värjätty teoskokonaisuus, jonka keskiössä ovat värit ja säätilat.

Michaela Caskován näyttely No weather what on hänen keräämillään luonnonmateriaaleilla – nokkosilla, sienillä, mustikoilla – värjätty teoskokonaisuus, jonka keskiössä ovat värit ja säätilat.

Michaela Caskován näyttely No weather what on hänen keräämillään luonnonmateriaaleilla – nokkosilla, sienillä, mustikoilla – värjätty teoskokonaisuus, jonka keskiössä ovat värit ja säätilat.

Michaela Caskován näyttely No weather what on hänen keräämillään luonnonmateriaaleilla – nokkosilla, sienillä, mustikoilla – värjätty teoskokonaisuus, jonka keskiössä ovat värit ja säätilat.

Puhutaan säästä

Miia Rinteen Galleria Huudossa esillä oleva näyttely Uusi mato antaa tilaa sattumanvaraisuudelle, jatkuvuudelle, kerroksellisuudelle ja asioille, jotka lopulta ovat kaikkea muuta kuin sattumanvaraisia.

Miia Rinteen Galleria Huudossa esillä oleva näyttely Uusi mato antaa tilaa sattumanvaraisuudelle, jatkuvuudelle, kerroksellisuudelle ja asioille, jotka lopulta ovat kaikkea muuta kuin sattumanvaraisia.

Miia Rinteen Galleria Huudossa esillä oleva näyttely Uusi mato antaa tilaa sattumanvaraisuudelle, jatkuvuudelle, kerroksellisuudelle ja asioille, jotka lopulta ovat kaikkea muuta kuin sattumanvaraisia.

Miia Rinteen Galleria Huudossa esillä oleva näyttely Uusi mato antaa tilaa sattumanvaraisuudelle, jatkuvuudelle, kerroksellisuudelle ja asioille, jotka lopulta ovat kaikkea muuta kuin sattumanvaraisia.

Uusi mato

Hannu Karjalaisen Towards an Architect (2010) ja Cécile B. Evansin Amos’ World (2017) kuvaavat arkkitehteja ahdingossa. Molemmat teokset ovat katsottavissa verkossa.

Hannu Karjalaisen Towards an Architect (2010) ja Cécile B. Evansin Amos’ World (2017) kuvaavat arkkitehteja ahdingossa. Molemmat teokset ovat katsottavissa verkossa.

Hannu Karjalaisen Towards an Architect (2010) ja Cécile B. Evansin Amos’ World (2017) kuvaavat arkkitehteja ahdingossa. Molemmat teokset ovat katsottavissa verkossa.

Hannu Karjalaisen Towards an Architect (2010) ja Cécile B. Evansin Amos’ World (2017) kuvaavat arkkitehteja ahdingossa. Molemmat teokset ovat katsottavissa verkossa.

Epäonniset arkkitehdit

Kuuntele sientä, kuuntele pyörää jatkaa Titanikin off-site-tapahtumien sarjaa, keskittyen tällä kertaa pelkästään äänitaiteeseen. Lokakuun ajan kestävässä projektissa kuuden eri tekijän tai ryhmän ääniteokset asettuvat eri puolille Turun kaupunkitilaa. Vapaasti striimattavissa ja ladattavissa olevien teosten kanssa voi viettää aikaa itselleen sopivana hetkenä, sillä kaikki niistä sijoittuvat julkiseen tilaan, useimmat keskustan liepeille. Kokonaisuudessa yhdistyvät äänitaiteen osa-alueet musiikista puheeseen ja tiloista tarinoihin.

Kuuntele sientä, kuuntele pyörää jatkaa Titanikin off-site-tapahtumien sarjaa, keskittyen tällä kertaa pelkästään äänitaiteeseen. Lokakuun ajan kestävässä projektissa kuuden eri tekijän tai ryhmän ääniteokset asettuvat eri puolille Turun kaupunkitilaa. Vapaasti striimattavissa ja ladattavissa olevien teosten kanssa voi viettää aikaa itselleen sopivana hetkenä, sillä kaikki niistä sijoittuvat julkiseen tilaan, useimmat keskustan liepeille. Kokonaisuudessa yhdistyvät äänitaiteen osa-alueet musiikista puheeseen ja tiloista tarinoihin.

Kuuntele sientä, kuuntele pyörää jatkaa Titanikin off-site-tapahtumien sarjaa, keskittyen tällä kertaa pelkästään äänitaiteeseen. Lokakuun ajan kestävässä projektissa kuuden eri tekijän tai ryhmän ääniteokset asettuvat eri puolille Turun kaupunkitilaa. Vapaasti striimattavissa ja ladattavissa olevien teosten kanssa voi viettää aikaa itselleen sopivana hetkenä, sillä kaikki niistä sijoittuvat julkiseen tilaan, useimmat keskustan liepeille. Kokonaisuudessa yhdistyvät äänitaiteen osa-alueet musiikista puheeseen ja tiloista tarinoihin.

Kuuntele sientä, kuuntele pyörää jatkaa Titanikin off-site-tapahtumien sarjaa, keskittyen tällä kertaa pelkästään äänitaiteeseen. Lokakuun ajan kestävässä projektissa kuuden eri tekijän tai ryhmän ääniteokset asettuvat eri puolille Turun kaupunkitilaa. Vapaasti striimattavissa ja ladattavissa olevien teosten kanssa voi viettää aikaa itselleen sopivana hetkenä, sillä kaikki niistä sijoittuvat julkiseen tilaan, useimmat keskustan liepeille. Kokonaisuudessa yhdistyvät äänitaiteen osa-alueet musiikista puheeseen ja tiloista tarinoihin.

Kuuntele sientä, kuuntele pyörää

Monen muun tapahtuman tavoin Taideyliopiston Kuvataideakatemian maisterinäyttely Kuvan Kevät 2020 lykkääntyi koronatilanteen takia syksyyn. Seiskan pojat -duon Matti Tuomela ja Petteri Enroth kirjoittivat haastavuuteen asti runsaasta näyttelystä dialogimuotoisen kritiikin.

Monen muun tapahtuman tavoin Taideyliopiston Kuvataideakatemian maisterinäyttely Kuvan Kevät 2020 lykkääntyi koronatilanteen takia syksyyn. Seiskan pojat -duon Matti Tuomela ja Petteri Enroth kirjoittivat haastavuuteen asti runsaasta näyttelystä dialogimuotoisen kritiikin.

Monen muun tapahtuman tavoin Taideyliopiston Kuvataideakatemian maisterinäyttely Kuvan Kevät 2020 lykkääntyi koronatilanteen takia syksyyn. Seiskan pojat -duon Matti Tuomela ja Petteri Enroth kirjoittivat haastavuuteen asti runsaasta näyttelystä dialogimuotoisen kritiikin.

Monen muun tapahtuman tavoin Taideyliopiston Kuvataideakatemian maisterinäyttely Kuvan Kevät 2020 lykkääntyi koronatilanteen takia syksyyn. Seiskan pojat -duon Matti Tuomela ja Petteri Enroth kirjoittivat haastavuuteen asti runsaasta näyttelystä dialogimuotoisen kritiikin.

Kuvan Kevät 2020

Antti Kytömäen Sinnessä esillä oleva näyttely Night Flight on todella riisuttu viiden veistoksellisen teoksen kokonaisuus, joka onnistuu kiteyttämään tiiviissä muodossaan yllättävän paljon pimeydestä, katoavaisuudesta ja kaiken suhteellisuudesta.

Antti Kytömäen Sinnessä esillä oleva näyttely Night Flight on todella riisuttu viiden veistoksellisen teoksen kokonaisuus, joka onnistuu kiteyttämään tiiviissä muodossaan yllättävän paljon pimeydestä, katoavaisuudesta ja kaiken suhteellisuudesta.

Antti Kytömäen Sinnessä esillä oleva näyttely Night Flight on todella riisuttu viiden veistoksellisen teoksen kokonaisuus, joka onnistuu kiteyttämään tiiviissä muodossaan yllättävän paljon pimeydestä, katoavaisuudesta ja kaiken suhteellisuudesta.

Antti Kytömäen Sinnessä esillä oleva näyttely Night Flight on todella riisuttu viiden veistoksellisen teoksen kokonaisuus, joka onnistuu kiteyttämään tiiviissä muodossaan yllättävän paljon pimeydestä, katoavaisuudesta ja kaiken suhteellisuudesta.

Pimeydestä, katoavaisuudesta ja kaiken suhteellisuudesta

Seinäjoen taidehallissa esillä olevan Millaista on olla eläin? -näyttelyn teokset pyrkivät rakentamaan yhteyttä ja ymmärtämään erilaisia eläimiä, kehoja, tapoja aistia ja elää maailmassa. Se on syntynyt kahdeksan nykytaiteilijan sekä evoluutiobiologi, tutkija ja tietokirjailija Helena Telkänrannan yhteistyönä, ja se on rikas kokonaisuus sekä sisältöjen että käytettyjen materiaalien ja esitystapojen puolesta.

Seinäjoen taidehallissa esillä olevan Millaista on olla eläin? -näyttelyn teokset pyrkivät rakentamaan yhteyttä ja ymmärtämään erilaisia eläimiä, kehoja, tapoja aistia ja elää maailmassa. Se on syntynyt kahdeksan nykytaiteilijan sekä evoluutiobiologi, tutkija ja tietokirjailija Helena Telkänrannan yhteistyönä, ja se on rikas kokonaisuus sekä sisältöjen että käytettyjen materiaalien ja esitystapojen puolesta.

Seinäjoen taidehallissa esillä olevan Millaista on olla eläin? -näyttelyn teokset pyrkivät rakentamaan yhteyttä ja ymmärtämään erilaisia eläimiä, kehoja, tapoja aistia ja elää maailmassa. Se on syntynyt kahdeksan nykytaiteilijan sekä evoluutiobiologi, tutkija ja tietokirjailija Helena Telkänrannan yhteistyönä, ja se on rikas kokonaisuus sekä sisältöjen että käytettyjen materiaalien ja esitystapojen puolesta.

Seinäjoen taidehallissa esillä olevan Millaista on olla eläin? -näyttelyn teokset pyrkivät rakentamaan yhteyttä ja ymmärtämään erilaisia eläimiä, kehoja, tapoja aistia ja elää maailmassa. Se on syntynyt kahdeksan nykytaiteilijan sekä evoluutiobiologi, tutkija ja tietokirjailija Helena Telkänrannan yhteistyönä, ja se on rikas kokonaisuus sekä sisältöjen että käytettyjen materiaalien ja esitystapojen puolesta.

Millaista on olla eläin?

SIC-galleriassa syyskuussa esillä olevan Aino Lintusen Shimmy-näyttelyn öljyvärimaalaukset ovat harkittuja väritutkielmia. Abstrakteissa maalauksissa voi kuvitella näkevänsä esimerkiksi interiöörejä, tekstiilejä tai vaikkapa ikkunoita.

SIC-galleriassa syyskuussa esillä olevan Aino Lintusen Shimmy-näyttelyn öljyvärimaalaukset ovat harkittuja väritutkielmia. Abstrakteissa maalauksissa voi kuvitella näkevänsä esimerkiksi interiöörejä, tekstiilejä tai vaikkapa ikkunoita.

SIC-galleriassa syyskuussa esillä olevan Aino Lintusen Shimmy-näyttelyn öljyvärimaalaukset ovat harkittuja väritutkielmia. Abstrakteissa maalauksissa voi kuvitella näkevänsä esimerkiksi interiöörejä, tekstiilejä tai vaikkapa ikkunoita.

SIC-galleriassa syyskuussa esillä olevan Aino Lintusen Shimmy-näyttelyn öljyvärimaalaukset ovat harkittuja väritutkielmia. Abstrakteissa maalauksissa voi kuvitella näkevänsä esimerkiksi interiöörejä, tekstiilejä tai vaikkapa ikkunoita.

Aino Lintunen: Shimmy

Nastolan kesänäyttely Vastahankaan levittyy pitkin vanhan kunnantalon tyhjäksi jääneitä toimistotiloja, työ- ja neuvotteluhuoneita, käytäviä ja pihaa. Taidemaalari Kaarlo Staufferin kuratoima näyttely esittelee niin maalauksia kuin video- ja äänitaidetta, valokuvaa, grafiikkaa ja veistoksia.

Nastolan kesänäyttely Vastahankaan levittyy pitkin vanhan kunnantalon tyhjäksi jääneitä toimistotiloja, työ- ja neuvotteluhuoneita, käytäviä ja pihaa. Taidemaalari Kaarlo Staufferin kuratoima näyttely esittelee niin maalauksia kuin video- ja äänitaidetta, valokuvaa, grafiikkaa ja veistoksia.

Nastolan kesänäyttely Vastahankaan levittyy pitkin vanhan kunnantalon tyhjäksi jääneitä toimistotiloja, työ- ja neuvotteluhuoneita, käytäviä ja pihaa. Taidemaalari Kaarlo Staufferin kuratoima näyttely esittelee niin maalauksia kuin video- ja äänitaidetta, valokuvaa, grafiikkaa ja veistoksia.

Nastolan kesänäyttely Vastahankaan levittyy pitkin vanhan kunnantalon tyhjäksi jääneitä toimistotiloja, työ- ja neuvotteluhuoneita, käytäviä ja pihaa. Taidemaalari Kaarlo Staufferin kuratoima näyttely esittelee niin maalauksia kuin video- ja äänitaidetta, valokuvaa, grafiikkaa ja veistoksia.

Vastahankaan – Nastolan kesänäyttely

Exhibition Laboratoryssa esillä oleva ryhmänäyttely Surrender? Surrender tarkastelee tätä aikaa antautuen epävarmuudelle, muutokselle, levottomuudelle ja epätietoisuudelle. Näyttelyssä on esillä muun muassa videotaidetta, runoutta, installaatiota, ääntä, maalausta ja performansseja. 

Exhibition Laboratoryssa esillä oleva ryhmänäyttely Surrender? Surrender tarkastelee tätä aikaa antautuen epävarmuudelle, muutokselle, levottomuudelle ja epätietoisuudelle. Näyttelyssä on esillä muun muassa videotaidetta, runoutta, installaatiota, ääntä, maalausta ja performansseja. 

Exhibition Laboratoryssa esillä oleva ryhmänäyttely Surrender? Surrender tarkastelee tätä aikaa antautuen epävarmuudelle, muutokselle, levottomuudelle ja epätietoisuudelle. Näyttelyssä on esillä muun muassa videotaidetta, runoutta, installaatiota, ääntä, maalausta ja performansseja. 

Exhibition Laboratoryssa esillä oleva ryhmänäyttely Surrender? Surrender tarkastelee tätä aikaa antautuen epävarmuudelle, muutokselle, levottomuudelle ja epätietoisuudelle. Näyttelyssä on esillä muun muassa videotaidetta, runoutta, installaatiota, ääntä, maalausta ja performansseja. 

Antautumisesta

Viime syksynä Suomen Taideyhdistyksen Dukaattipalkinnolla huomioidun Essi Kuokkasen taide liikkuu sarjakuvamaisen ja surrealistisen kuvaston välillä. Blooming Snakes on hänen ensimmäinen yksityisnäyttelynsä Galerie Anhavassa ja se esittelee teoksia parin viime vuoden ajalta.

Viime syksynä Suomen Taideyhdistyksen Dukaattipalkinnolla huomioidun Essi Kuokkasen taide liikkuu sarjakuvamaisen ja surrealistisen kuvaston välillä. Blooming Snakes on hänen ensimmäinen yksityisnäyttelynsä Galerie Anhavassa ja se esittelee teoksia parin viime vuoden ajalta.

Viime syksynä Suomen Taideyhdistyksen Dukaattipalkinnolla huomioidun Essi Kuokkasen taide liikkuu sarjakuvamaisen ja surrealistisen kuvaston välillä. Blooming Snakes on hänen ensimmäinen yksityisnäyttelynsä Galerie Anhavassa ja se esittelee teoksia parin viime vuoden ajalta.

Viime syksynä Suomen Taideyhdistyksen Dukaattipalkinnolla huomioidun Essi Kuokkasen taide liikkuu sarjakuvamaisen ja surrealistisen kuvaston välillä. Blooming Snakes on hänen ensimmäinen yksityisnäyttelynsä Galerie Anhavassa ja se esittelee teoksia parin viime vuoden ajalta.

Essi Kuokkanen: Blooming Snakes

Enni Suomisen näyttely Mortarium avautuu eri kulmista katsoessa erilaisiksi näkymiksi, kokonaisuuksiksi ja jännitteiksi. Ensivaikutelma HAM-galleriaan astuessa on kuin esineiden näyttämö, samalla jotain kaakelikaupan ja arkeologisen lavasteen väliltä.

Enni Suomisen näyttely Mortarium avautuu eri kulmista katsoessa erilaisiksi näkymiksi, kokonaisuuksiksi ja jännitteiksi. Ensivaikutelma HAM-galleriaan astuessa on kuin esineiden näyttämö, samalla jotain kaakelikaupan ja arkeologisen lavasteen väliltä.

Enni Suomisen näyttely Mortarium avautuu eri kulmista katsoessa erilaisiksi näkymiksi, kokonaisuuksiksi ja jännitteiksi. Ensivaikutelma HAM-galleriaan astuessa on kuin esineiden näyttämö, samalla jotain kaakelikaupan ja arkeologisen lavasteen väliltä.

Enni Suomisen näyttely Mortarium avautuu eri kulmista katsoessa erilaisiksi näkymiksi, kokonaisuuksiksi ja jännitteiksi. Ensivaikutelma HAM-galleriaan astuessa on kuin esineiden näyttämö, samalla jotain kaakelikaupan ja arkeologisen lavasteen väliltä.

Enni Suominen: Mortarium

Menen vessaan, suljen oven ja avaan kirjeen. Kuoren sisällä on kapea, pitkulainen vihkonen, jonka kannessa lukee MOE. Mail Order Experimance on Todellisuuden tutkimuskeskuksen kokemusesitys, jonka olen tilannut kotiini. Teoksella ei ole muita esiintyjiä tai yleisöä kuin minä. Esityksen ohjeet antavan suunnan, aistit ryhtyvät iloisina uurastamaan ja mieli piirtää karttaa kokemuksen ympärille. Mikä on siis esitystä ja mikä itseäni?

Menen vessaan, suljen oven ja avaan kirjeen. Kuoren sisällä on kapea, pitkulainen vihkonen, jonka kannessa lukee MOE. Mail Order Experimance on Todellisuuden tutkimuskeskuksen kokemusesitys, jonka olen tilannut kotiini. Teoksella ei ole muita esiintyjiä tai yleisöä kuin minä. Esityksen ohjeet antavan suunnan, aistit ryhtyvät iloisina uurastamaan ja mieli piirtää karttaa kokemuksen ympärille. Mikä on siis esitystä ja mikä itseäni?

Menen vessaan, suljen oven ja avaan kirjeen. Kuoren sisällä on kapea, pitkulainen vihkonen, jonka kannessa lukee MOE. Mail Order Experimance on Todellisuuden tutkimuskeskuksen kokemusesitys, jonka olen tilannut kotiini. Teoksella ei ole muita esiintyjiä tai yleisöä kuin minä. Esityksen ohjeet antavan suunnan, aistit ryhtyvät iloisina uurastamaan ja mieli piirtää karttaa kokemuksen ympärille. Mikä on siis esitystä ja mikä itseäni?

Menen vessaan, suljen oven ja avaan kirjeen. Kuoren sisällä on kapea, pitkulainen vihkonen, jonka kannessa lukee MOE. Mail Order Experimance on Todellisuuden tutkimuskeskuksen kokemusesitys, jonka olen tilannut kotiini. Teoksella ei ole muita esiintyjiä tai yleisöä kuin minä. Esityksen ohjeet antavan suunnan, aistit ryhtyvät iloisina uurastamaan ja mieli piirtää karttaa kokemuksen ympärille. Mikä on siis esitystä ja mikä itseäni?

ITSENI ESITYS – MAIL ORDER EXPERIMANCE