Sulje

Sulje

Nastolan kesänäyttely Vastahankaan levittyy pitkin vanhan kunnantalon tyhjäksi jääneitä toimistotiloja, työ- ja neuvotteluhuoneita, käytäviä ja pihaa. Taidemaalari Kaarlo Staufferin kuratoima näyttely esittelee niin maalauksia kuin video- ja äänitaidetta, valokuvaa, grafiikkaa ja veistoksia.

Nastolan kesänäyttely Vastahankaan levittyy pitkin vanhan kunnantalon tyhjäksi jääneitä toimistotiloja, työ- ja neuvotteluhuoneita, käytäviä ja pihaa. Taidemaalari Kaarlo Staufferin kuratoima näyttely esittelee niin maalauksia kuin video- ja äänitaidetta, valokuvaa, grafiikkaa ja veistoksia.

Nastolan kesänäyttely Vastahankaan levittyy pitkin vanhan kunnantalon tyhjäksi jääneitä toimistotiloja, työ- ja neuvotteluhuoneita, käytäviä ja pihaa. Taidemaalari Kaarlo Staufferin kuratoima näyttely esittelee niin maalauksia kuin video- ja äänitaidetta, valokuvaa, grafiikkaa ja veistoksia.

Nastolan kesänäyttely Vastahankaan levittyy pitkin vanhan kunnantalon tyhjäksi jääneitä toimistotiloja, työ- ja neuvotteluhuoneita, käytäviä ja pihaa. Taidemaalari Kaarlo Staufferin kuratoima näyttely esittelee niin maalauksia kuin video- ja äänitaidetta, valokuvaa, grafiikkaa ja veistoksia.

Vastahankaan – Nastolan kesänäyttely

Exhibition Laboratoryssa esillä oleva ryhmänäyttely Surrender? Surrender tarkastelee tätä aikaa antautuen epävarmuudelle, muutokselle, levottomuudelle ja epätietoisuudelle. Näyttelyssä on esillä muun muassa videotaidetta, runoutta, installaatiota, ääntä, maalausta ja performansseja. 

Exhibition Laboratoryssa esillä oleva ryhmänäyttely Surrender? Surrender tarkastelee tätä aikaa antautuen epävarmuudelle, muutokselle, levottomuudelle ja epätietoisuudelle. Näyttelyssä on esillä muun muassa videotaidetta, runoutta, installaatiota, ääntä, maalausta ja performansseja. 

Exhibition Laboratoryssa esillä oleva ryhmänäyttely Surrender? Surrender tarkastelee tätä aikaa antautuen epävarmuudelle, muutokselle, levottomuudelle ja epätietoisuudelle. Näyttelyssä on esillä muun muassa videotaidetta, runoutta, installaatiota, ääntä, maalausta ja performansseja. 

Exhibition Laboratoryssa esillä oleva ryhmänäyttely Surrender? Surrender tarkastelee tätä aikaa antautuen epävarmuudelle, muutokselle, levottomuudelle ja epätietoisuudelle. Näyttelyssä on esillä muun muassa videotaidetta, runoutta, installaatiota, ääntä, maalausta ja performansseja. 

Antautumisesta

Viime syksynä Suomen Taideyhdistyksen Dukaattipalkinnolla huomioidun Essi Kuokkasen taide liikkuu sarjakuvamaisen ja surrealistisen kuvaston välillä. Blooming Snakes on hänen ensimmäinen yksityisnäyttelynsä Galerie Anhavassa ja se esittelee teoksia parin viime vuoden ajalta.

Viime syksynä Suomen Taideyhdistyksen Dukaattipalkinnolla huomioidun Essi Kuokkasen taide liikkuu sarjakuvamaisen ja surrealistisen kuvaston välillä. Blooming Snakes on hänen ensimmäinen yksityisnäyttelynsä Galerie Anhavassa ja se esittelee teoksia parin viime vuoden ajalta.

Viime syksynä Suomen Taideyhdistyksen Dukaattipalkinnolla huomioidun Essi Kuokkasen taide liikkuu sarjakuvamaisen ja surrealistisen kuvaston välillä. Blooming Snakes on hänen ensimmäinen yksityisnäyttelynsä Galerie Anhavassa ja se esittelee teoksia parin viime vuoden ajalta.

Viime syksynä Suomen Taideyhdistyksen Dukaattipalkinnolla huomioidun Essi Kuokkasen taide liikkuu sarjakuvamaisen ja surrealistisen kuvaston välillä. Blooming Snakes on hänen ensimmäinen yksityisnäyttelynsä Galerie Anhavassa ja se esittelee teoksia parin viime vuoden ajalta.

Essi Kuokkanen: Blooming Snakes

Enni Suomisen näyttely Mortarium avautuu eri kulmista katsoessa erilaisiksi näkymiksi, kokonaisuuksiksi ja jännitteiksi. Ensivaikutelma HAM-galleriaan astuessa on kuin esineiden näyttämö, samalla jotain kaakelikaupan ja arkeologisen lavasteen väliltä.

Enni Suomisen näyttely Mortarium avautuu eri kulmista katsoessa erilaisiksi näkymiksi, kokonaisuuksiksi ja jännitteiksi. Ensivaikutelma HAM-galleriaan astuessa on kuin esineiden näyttämö, samalla jotain kaakelikaupan ja arkeologisen lavasteen väliltä.

Enni Suomisen näyttely Mortarium avautuu eri kulmista katsoessa erilaisiksi näkymiksi, kokonaisuuksiksi ja jännitteiksi. Ensivaikutelma HAM-galleriaan astuessa on kuin esineiden näyttämö, samalla jotain kaakelikaupan ja arkeologisen lavasteen väliltä.

Enni Suomisen näyttely Mortarium avautuu eri kulmista katsoessa erilaisiksi näkymiksi, kokonaisuuksiksi ja jännitteiksi. Ensivaikutelma HAM-galleriaan astuessa on kuin esineiden näyttämö, samalla jotain kaakelikaupan ja arkeologisen lavasteen väliltä.

Enni Suominen: Mortarium

Menen vessaan, suljen oven ja avaan kirjeen. Kuoren sisällä on kapea, pitkulainen vihkonen, jonka kannessa lukee MOE. Mail Order Experimance on Todellisuuden tutkimuskeskuksen kokemusesitys, jonka olen tilannut kotiini. Teoksella ei ole muita esiintyjiä tai yleisöä kuin minä. Esityksen ohjeet antavan suunnan, aistit ryhtyvät iloisina uurastamaan ja mieli piirtää karttaa kokemuksen ympärille. Mikä on siis esitystä ja mikä itseäni?

Menen vessaan, suljen oven ja avaan kirjeen. Kuoren sisällä on kapea, pitkulainen vihkonen, jonka kannessa lukee MOE. Mail Order Experimance on Todellisuuden tutkimuskeskuksen kokemusesitys, jonka olen tilannut kotiini. Teoksella ei ole muita esiintyjiä tai yleisöä kuin minä. Esityksen ohjeet antavan suunnan, aistit ryhtyvät iloisina uurastamaan ja mieli piirtää karttaa kokemuksen ympärille. Mikä on siis esitystä ja mikä itseäni?

Menen vessaan, suljen oven ja avaan kirjeen. Kuoren sisällä on kapea, pitkulainen vihkonen, jonka kannessa lukee MOE. Mail Order Experimance on Todellisuuden tutkimuskeskuksen kokemusesitys, jonka olen tilannut kotiini. Teoksella ei ole muita esiintyjiä tai yleisöä kuin minä. Esityksen ohjeet antavan suunnan, aistit ryhtyvät iloisina uurastamaan ja mieli piirtää karttaa kokemuksen ympärille. Mikä on siis esitystä ja mikä itseäni?

Menen vessaan, suljen oven ja avaan kirjeen. Kuoren sisällä on kapea, pitkulainen vihkonen, jonka kannessa lukee MOE. Mail Order Experimance on Todellisuuden tutkimuskeskuksen kokemusesitys, jonka olen tilannut kotiini. Teoksella ei ole muita esiintyjiä tai yleisöä kuin minä. Esityksen ohjeet antavan suunnan, aistit ryhtyvät iloisina uurastamaan ja mieli piirtää karttaa kokemuksen ympärille. Mikä on siis esitystä ja mikä itseäni?

ITSENI ESITYS – MAIL ORDER EXPERIMANCE

Poikkeusolojen aikana näyttelyissä käyminen on muuttunut muistoiksi niistä. Tämä teksti käsittelee muistoa Kiasmassa esillä olleesta ja uudelleen kesäkuun alussa avautuvasta Ed Atkinsin näyttelystä Live White Slime, mutta myös neulomista, lentämistä ja valkoista limaa, joka tahmaa arkea. 

Poikkeusolojen aikana näyttelyissä käyminen on muuttunut muistoiksi niistä. Tämä teksti käsittelee muistoa Kiasmassa esillä olleesta ja uudelleen kesäkuun alussa avautuvasta Ed Atkinsin näyttelystä Live White Slime, mutta myös neulomista, lentämistä ja valkoista limaa, joka tahmaa arkea. 

Poikkeusolojen aikana näyttelyissä käyminen on muuttunut muistoiksi niistä. Tämä teksti käsittelee muistoa Kiasmassa esillä olleesta ja uudelleen kesäkuun alussa avautuvasta Ed Atkinsin näyttelystä Live White Slime, mutta myös neulomista, lentämistä ja valkoista limaa, joka tahmaa arkea. 

Poikkeusolojen aikana näyttelyissä käyminen on muuttunut muistoiksi niistä. Tämä teksti käsittelee muistoa Kiasmassa esillä olleesta ja uudelleen kesäkuun alussa avautuvasta Ed Atkinsin näyttelystä Live White Slime, mutta myös neulomista, lentämistä ja valkoista limaa, joka tahmaa arkea. 

Valkoista limaa

Harmaiden oksien keskellä pilkottaa jotain keltaista. Seuraava kuva näyttää lähempää puuhun ripustetun simpukan, jonka sylissä lepää suuri talipallo. Alaspäin skrollaaminen paljastaa lisää erilaisia ruokkimistarkoituksiin valjastettuja muotoja ja materiaaleja. Bird Feeders on verkkojulkaisu, eräänlainen digitaalinen ryhmänäyttely, jonka lähtökohtana ovat lintulaudat. Sen yksinkertaiselta vaikuttava lähtöidea johdattelee pohtimaan lajien välistä huolenpitoa ja herkullinen toteutus palaamaan kokemuksen ääreen vielä monta kertaa.

Harmaiden oksien keskellä pilkottaa jotain keltaista. Seuraava kuva näyttää lähempää puuhun ripustetun simpukan, jonka sylissä lepää suuri talipallo. Alaspäin skrollaaminen paljastaa lisää erilaisia ruokkimistarkoituksiin valjastettuja muotoja ja materiaaleja. Bird Feeders on verkkojulkaisu, eräänlainen digitaalinen ryhmänäyttely, jonka lähtökohtana ovat lintulaudat. Sen yksinkertaiselta vaikuttava lähtöidea johdattelee pohtimaan lajien välistä huolenpitoa ja herkullinen toteutus palaamaan kokemuksen ääreen vielä monta kertaa.

Harmaiden oksien keskellä pilkottaa jotain keltaista. Seuraava kuva näyttää lähempää puuhun ripustetun simpukan, jonka sylissä lepää suuri talipallo. Alaspäin skrollaaminen paljastaa lisää erilaisia ruokkimistarkoituksiin valjastettuja muotoja ja materiaaleja. Bird Feeders on verkkojulkaisu, eräänlainen digitaalinen ryhmänäyttely, jonka lähtökohtana ovat lintulaudat. Sen yksinkertaiselta vaikuttava lähtöidea johdattelee pohtimaan lajien välistä huolenpitoa ja herkullinen toteutus palaamaan kokemuksen ääreen vielä monta kertaa.

Harmaiden oksien keskellä pilkottaa jotain keltaista. Seuraava kuva näyttää lähempää puuhun ripustetun simpukan, jonka sylissä lepää suuri talipallo. Alaspäin skrollaaminen paljastaa lisää erilaisia ruokkimistarkoituksiin valjastettuja muotoja ja materiaaleja. Bird Feeders on verkkojulkaisu, eräänlainen digitaalinen ryhmänäyttely, jonka lähtökohtana ovat lintulaudat. Sen yksinkertaiselta vaikuttava lähtöidea johdattelee pohtimaan lajien välistä huolenpitoa ja herkullinen toteutus palaamaan kokemuksen ääreen vielä monta kertaa.

Bird Feeders – ruokkimisen eleitä

Lappeenrannan taidemuseon Nytkäys-näyttely nostaa esiin maailman haastavan tilan, mutta tekee sen leikin ja absurdin huumorin kautta.

Lappeenrannan taidemuseon Nytkäys-näyttely nostaa esiin maailman haastavan tilan, mutta tekee sen leikin ja absurdin huumorin kautta.

Lappeenrannan taidemuseon Nytkäys-näyttely nostaa esiin maailman haastavan tilan, mutta tekee sen leikin ja absurdin huumorin kautta.

Lappeenrannan taidemuseon Nytkäys-näyttely nostaa esiin maailman haastavan tilan, mutta tekee sen leikin ja absurdin huumorin kautta.

Pieniä liikahduksia Lappeenrannassa

Porin taidemuseossa esillä oleva näyttely Be Fragile! Be Brave! – Hauraus on urheutta -näyttelyn keskiössä ovat virolaisen Anu Põderin mielikuvitukselliset, rajut ja intiimit teokset.

Porin taidemuseossa esillä oleva näyttely Be Fragile! Be Brave! – Hauraus on urheutta -näyttelyn keskiössä ovat virolaisen Anu Põderin mielikuvitukselliset, rajut ja intiimit teokset.

Porin taidemuseossa esillä oleva näyttely Be Fragile! Be Brave! – Hauraus on urheutta -näyttelyn keskiössä ovat virolaisen Anu Põderin mielikuvitukselliset, rajut ja intiimit teokset.

Porin taidemuseossa esillä oleva näyttely Be Fragile! Be Brave! – Hauraus on urheutta -näyttelyn keskiössä ovat virolaisen Anu Põderin mielikuvitukselliset, rajut ja intiimit teokset.

Saippuakieliä, muovi-ihoa ja lääkesieniä

Anikó Kuikan näyttely Shingle on monitasoinen ja oivaltava kokonaisuus, joka herättää ajattelemaan sitä, millaisia suojia jokainen rakentaa ympärilleen.

Anikó Kuikan näyttely Shingle on monitasoinen ja oivaltava kokonaisuus, joka herättää ajattelemaan sitä, millaisia suojia jokainen rakentaa ympärilleen.

Anikó Kuikan näyttely Shingle on monitasoinen ja oivaltava kokonaisuus, joka herättää ajattelemaan sitä, millaisia suojia jokainen rakentaa ympärilleen.

Anikó Kuikan näyttely Shingle on monitasoinen ja oivaltava kokonaisuus, joka herättää ajattelemaan sitä, millaisia suojia jokainen rakentaa ympärilleen.

Anikó Kuikka: Shingle

Ars Fennica -voittaja Ragnar Kjartanssonin teos The Visitors (2012) kerää lähes poikkeuksetta suitsutusta. Tänä syksynä jopa 2000-luvun parhaaksi teokseksi listattu videoinstallaatio on esillä Kiasmassa.

Ars Fennica -voittaja Ragnar Kjartanssonin teos The Visitors (2012) kerää lähes poikkeuksetta suitsutusta. Tänä syksynä jopa 2000-luvun parhaaksi teokseksi listattu videoinstallaatio on esillä Kiasmassa.

Ars Fennica -voittaja Ragnar Kjartanssonin teos The Visitors (2012) kerää lähes poikkeuksetta suitsutusta. Tänä syksynä jopa 2000-luvun parhaaksi teokseksi listattu videoinstallaatio on esillä Kiasmassa.

Ars Fennica -voittaja Ragnar Kjartanssonin teos The Visitors (2012) kerää lähes poikkeuksetta suitsutusta. Tänä syksynä jopa 2000-luvun parhaaksi teokseksi listattu videoinstallaatio on esillä Kiasmassa.

The Visitors

Anna Estarriolan näyttelyssä Hideouts korostuvat kysymykset tilassa ja kehossa olemisesta, jatkuvat prosessit ja niiden kautta sekä ajatuksen että muodon kirkastuminen äärimmäiseen tarkkuuteen asti. Havaitakseen pienet, tärkeät liikkeet tai vaimeat äänet on maltettava pysähtyä, katsoa ja kuunnella tarkemmin.

Anna Estarriolan näyttelyssä Hideouts korostuvat kysymykset tilassa ja kehossa olemisesta, jatkuvat prosessit ja niiden kautta sekä ajatuksen että muodon kirkastuminen äärimmäiseen tarkkuuteen asti. Havaitakseen pienet, tärkeät liikkeet tai vaimeat äänet on maltettava pysähtyä, katsoa ja kuunnella tarkemmin.

Anna Estarriolan näyttelyssä Hideouts korostuvat kysymykset tilassa ja kehossa olemisesta, jatkuvat prosessit ja niiden kautta sekä ajatuksen että muodon kirkastuminen äärimmäiseen tarkkuuteen asti. Havaitakseen pienet, tärkeät liikkeet tai vaimeat äänet on maltettava pysähtyä, katsoa ja kuunnella tarkemmin.

Anna Estarriolan näyttelyssä Hideouts korostuvat kysymykset tilassa ja kehossa olemisesta, jatkuvat prosessit ja niiden kautta sekä ajatuksen että muodon kirkastuminen äärimmäiseen tarkkuuteen asti. Havaitakseen pienet, tärkeät liikkeet tai vaimeat äänet on maltettava pysähtyä, katsoa ja kuunnella tarkemmin.

Kehosta toiseen

Pauliina Turakka Purhosen näyttely Helvetti ja kirkkaus on hengästyttävä ja herkullinen yhdistelmä lapsuutta, pyhyyttä, ruumiillisuutta, seksuaalisuutta, arkea, taidehistoriaa, symboliikkaa, häpeilemättömyyttä, häikäilemättömyyttä, väkivaltaa, kauneutta, pelkoa ja armoa.

Pauliina Turakka Purhosen näyttely Helvetti ja kirkkaus on hengästyttävä ja herkullinen yhdistelmä lapsuutta, pyhyyttä, ruumiillisuutta, seksuaalisuutta, arkea, taidehistoriaa, symboliikkaa, häpeilemättömyyttä, häikäilemättömyyttä, väkivaltaa, kauneutta, pelkoa ja armoa.

Pauliina Turakka Purhosen näyttely Helvetti ja kirkkaus on hengästyttävä ja herkullinen yhdistelmä lapsuutta, pyhyyttä, ruumiillisuutta, seksuaalisuutta, arkea, taidehistoriaa, symboliikkaa, häpeilemättömyyttä, häikäilemättömyyttä, väkivaltaa, kauneutta, pelkoa ja armoa.

Pauliina Turakka Purhosen näyttely Helvetti ja kirkkaus on hengästyttävä ja herkullinen yhdistelmä lapsuutta, pyhyyttä, ruumiillisuutta, seksuaalisuutta, arkea, taidehistoriaa, symboliikkaa, häpeilemättömyyttä, häikäilemättömyyttä, väkivaltaa, kauneutta, pelkoa ja armoa.

Kehollisuutta kankaasta

Ihminen elonkehän osana ja päälle hyökyvät ympäristökriisit ovat nykytaiteen aihevalikoiman peruskauraa. Festivaalien ja suurtapahtumien peruselementiksi ovat muodostuneet sen sijaan laajat oheisohjelmistot monitaiteellisine ohjelmanumeroineen. Millaisia teoksia nähdään luontoelokuvafestivaalilla ja millainen rooli taideohjelmalle tässä kontekstissa muodostuu? EDIT kävi tutustumassa Savonlinnan kansainväliseen luontoelokuvafestivaaliin.

Ihminen elonkehän osana ja päälle hyökyvät ympäristökriisit ovat nykytaiteen aihevalikoiman peruskauraa. Festivaalien ja suurtapahtumien peruselementiksi ovat muodostuneet sen sijaan laajat oheisohjelmistot monitaiteellisine ohjelmanumeroineen. Millaisia teoksia nähdään luontoelokuvafestivaalilla ja millainen rooli taideohjelmalle tässä kontekstissa muodostuu? EDIT kävi tutustumassa Savonlinnan kansainväliseen luontoelokuvafestivaaliin.

Ihminen elonkehän osana ja päälle hyökyvät ympäristökriisit ovat nykytaiteen aihevalikoiman peruskauraa. Festivaalien ja suurtapahtumien peruselementiksi ovat muodostuneet sen sijaan laajat oheisohjelmistot monitaiteellisine ohjelmanumeroineen. Millaisia teoksia nähdään luontoelokuvafestivaalilla ja millainen rooli taideohjelmalle tässä kontekstissa muodostuu? EDIT kävi tutustumassa Savonlinnan kansainväliseen luontoelokuvafestivaaliin.

Ihminen elonkehän osana ja päälle hyökyvät ympäristökriisit ovat nykytaiteen aihevalikoiman peruskauraa. Festivaalien ja suurtapahtumien peruselementiksi ovat muodostuneet sen sijaan laajat oheisohjelmistot monitaiteellisine ohjelmanumeroineen. Millaisia teoksia nähdään luontoelokuvafestivaalilla ja millainen rooli taideohjelmalle tässä kontekstissa muodostuu? EDIT kävi tutustumassa Savonlinnan kansainväliseen luontoelokuvafestivaaliin.

Esityksiä luonnosta – Savonlinnan luontoelokuvafestivaalin taideohjelma

Olemmeko kadottaneet taidon tylsistymiseen, kysyy ensimmäistä kertaa järjestetty Rauma Triennale, joka paljastaa suhtautumisensa pitkäveteisyyteen jo otsikossaan Rakas tylsyys. Itämeren alueen biennaalin jatkajaksi perustetun triennaalin ensimmäinen editio on levollinen ja harkittu kokonaisuus, joka nostaa esiin tylsyyden eri ulottuvuudet kauniina, karheina ja ennen kaikkea kiinnostavina.

Olemmeko kadottaneet taidon tylsistymiseen, kysyy ensimmäistä kertaa järjestetty Rauma Triennale, joka paljastaa suhtautumisensa pitkäveteisyyteen jo otsikossaan Rakas tylsyys. Itämeren alueen biennaalin jatkajaksi perustetun triennaalin ensimmäinen editio on levollinen ja harkittu kokonaisuus, joka nostaa esiin tylsyyden eri ulottuvuudet kauniina, karheina ja ennen kaikkea kiinnostavina.

Olemmeko kadottaneet taidon tylsistymiseen, kysyy ensimmäistä kertaa järjestetty Rauma Triennale, joka paljastaa suhtautumisensa pitkäveteisyyteen jo otsikossaan Rakas tylsyys. Itämeren alueen biennaalin jatkajaksi perustetun triennaalin ensimmäinen editio on levollinen ja harkittu kokonaisuus, joka nostaa esiin tylsyyden eri ulottuvuudet kauniina, karheina ja ennen kaikkea kiinnostavina.

Olemmeko kadottaneet taidon tylsistymiseen, kysyy ensimmäistä kertaa järjestetty Rauma Triennale, joka paljastaa suhtautumisensa pitkäveteisyyteen jo otsikossaan Rakas tylsyys. Itämeren alueen biennaalin jatkajaksi perustetun triennaalin ensimmäinen editio on levollinen ja harkittu kokonaisuus, joka nostaa esiin tylsyyden eri ulottuvuudet kauniina, karheina ja ennen kaikkea kiinnostavina.

Rakas tylsyys

Tallinnan taidehallissa esillä oleva ryhmänäyttely The Art of Being Good käsittelee taiteen tekemisen ja esittämisen eettisyyttä erityisesti ilmastokriisin ja ekologisuuden näkökulmasta.

Tallinnan taidehallissa esillä oleva ryhmänäyttely The Art of Being Good käsittelee taiteen tekemisen ja esittämisen eettisyyttä erityisesti ilmastokriisin ja ekologisuuden näkökulmasta.

Tallinnan taidehallissa esillä oleva ryhmänäyttely The Art of Being Good käsittelee taiteen tekemisen ja esittämisen eettisyyttä erityisesti ilmastokriisin ja ekologisuuden näkökulmasta.

Tallinnan taidehallissa esillä oleva ryhmänäyttely The Art of Being Good käsittelee taiteen tekemisen ja esittämisen eettisyyttä erityisesti ilmastokriisin ja ekologisuuden näkökulmasta.

Hyvänä olemisen taito

Ihmiskunnan tulevaisuus on keskiössä Matthew Day Jacksonin Maa-näyttelyssä, johon kuuluu myös roolipeli. Näyttelystä paistaa läpi kova into tehdä jotakin poikkeuksellista ja irrotella roolipelillä, mutta mitään varsinaista substanssia siitä on yhtä vaikea löytää kuin ilmeisesti millään tavalla kiinnostavia elämän merkkejä tulevaisuuden tuhon jälkeisestä maanpäällisestä maailmasta.

Ihmiskunnan tulevaisuus on keskiössä Matthew Day Jacksonin Maa-näyttelyssä, johon kuuluu myös roolipeli. Näyttelystä paistaa läpi kova into tehdä jotakin poikkeuksellista ja irrotella roolipelillä, mutta mitään varsinaista substanssia siitä on yhtä vaikea löytää kuin ilmeisesti millään tavalla kiinnostavia elämän merkkejä tulevaisuuden tuhon jälkeisestä maanpäällisestä maailmasta.

Ihmiskunnan tulevaisuus on keskiössä Matthew Day Jacksonin Maa-näyttelyssä, johon kuuluu myös roolipeli. Näyttelystä paistaa läpi kova into tehdä jotakin poikkeuksellista ja irrotella roolipelillä, mutta mitään varsinaista substanssia siitä on yhtä vaikea löytää kuin ilmeisesti millään tavalla kiinnostavia elämän merkkejä tulevaisuuden tuhon jälkeisestä maanpäällisestä maailmasta.

Ihmiskunnan tulevaisuus on keskiössä Matthew Day Jacksonin Maa-näyttelyssä, johon kuuluu myös roolipeli. Näyttelystä paistaa läpi kova into tehdä jotakin poikkeuksellista ja irrotella roolipelillä, mutta mitään varsinaista substanssia siitä on yhtä vaikea löytää kuin ilmeisesti millään tavalla kiinnostavia elämän merkkejä tulevaisuuden tuhon jälkeisestä maanpäällisestä maailmasta.

Matthew Day Jacksonin raivostuttava Maa