”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.
”Miten horjuttaa muotokuvan binääristä luonnetta? Siis sitä, jossa on aina kiinteä subjekti ja objekti, itse ja toinen, tekijä ja aihe, kuvaaja ja kuvattava tai katse ja sen kohde. Miten lähestyä myös kameraa dialogisesti?” Näin pohtii taiteilija Jani Ruscica Galleria Sculptorissa esillä olevan Autoritratti Runoilijan muotokuva -näyttelynsä esittelytekstissä.